Sa ma contrazica rockerii !

vineri, 22 aprilie 2011

In ultimii ani, fara sa-mi schimb gusturile muzicale, mi-am stabilit trei pofte concertistice, toate trei, gandeam eu atunci, cu slabe sanse de a mi le satura. (Asta fiindca singurii artisti pentru al caror concert as merge in strainatate raman Depeche-ii.)

Ca iubitoare de voci vreau sa-l ascult live pe Bruce, desi vulcanul de energie care era in anii '80 e destul de stins.
Iar ca iubitoare de muzici britanice vreau neaparat sa-i vad, sa le simt live atmosfera celor de la Manic Street Preachers si celor de la Mike and the Mechanics.

Si mare-mi fu mirarea cand am auzit vestea : concert Mike and the Mechanics in Romania la vara! Frumooosss de tot; deci totusi organizatorii de concerte au auzit de britanicii astia.

Da' inca si mai mare a fost nedumerirea mea cand am auzit continuarea stirii :
Mike and the Mechanics urmeaza sa concerteze in cadrul nebuniei muzicale numite Rock the City 2011. Alaturi de nume precum Judas Priest, Therapy?, Papa Roach si altii.

Acu' pe bune daca inteleg cum sa-i alaturi pe Mike and the Mechanics celor de la Judas Priest. Si cum sa-i incluzi in ceva numit Rock the whatever.

Ma uimisem cam prea devreme de cunostintele muzicale de care dau dovada organizatorii romani de concerte! Nu era vorba de cunostinte rafinate, ci doar de oportunitatea jupanului numit Banu' - cine-i disponibil si-n turneu, hop si noi ca-l invitam o tura prin Romanica!

Fiindca cine vrea sa-i asculte pe Papa Roach nu cred ca da a nerabdare din plete sa-i asculte pe mai blajinii britanici.
Iar persoanele finute si sensibile, ca mine asa, nu vor sa li se toarne pe urechi si urlete mega zgomotoase pentru o doza simtire britanica. Pai ce penele lor?

Prin urmare vara asta am sa-mi economisesc probabil orice banut de concerte. Cu atat mai bine, imi ramane un milion in plus pentru munte.

Da' totusi ... mi-ar fi placut sa-i ascult live pe cei ce povestesc, printre altele, in versuri cu note, I'm a beggar and I'm sitting on a beach of gold!

12 comentarii:

waven spunea...

Evenimentele de genul ăsta sunt genul festivalurilor în care muzica curge non-stop (exagerez!). Astfel încât, este nevoie de tot felul de artiști și muzici pentru a menține atenția publicul la un nivel ridicat. În plus, ai fii uimită să afli câtă lume plătește pentru a evenimente de gen și de obicei nu pentru capetele de afiș.
Și, când vine vorba de concerte de/cu/pentru rockeri să știi că lumea (organizatorul) cam știe despre ce e vorba în propoziție. sunt prea mulți bani în joc ca să lase lucrurile la întâmplare :)

Mihaeladm spunea...

Waven, mi-ar placea teribil ca intr-un an sa merg si eu la Festivalul de la Sziget. Acolo nebunie de festival, fix asa cum zici tu - bani multi implicati, plus atatea nume grele ca nu poti spune care e capul de afis!
Insa la noi festivalul asta cu Rock the City e prea omogen ca sa nu faca nota distincta Mike and the Mechanics. Dar poate, vorba ta, isi au si ei rostul : sa se mai relaxeze si multimea! :)

Lillee spunea...

Imi place rock-ul, ascult de la Scorpions, Guns'n'Roses pana la Nightwish, System of a down, Rammstein, dar nu merg la concerte. Nu-mi place.
Vorba ta, e ca un amalgam... Nu e pe gustul meu :)

Mihaeladm spunea...

Lillee, pai la concertele Guns'n'Roses oricum nu ai ce asculta, din cate am inteles punctul maxim de interes e daca apare sau nu Axl. :))

Lillee spunea...

:)) Pai vezi...

Zodrac spunea...

au si Mike and the Mechanics in comun cu rockul exact ce a avut anul trecut Prodigy care a fost in festivalul rock și încă ceva. Nici o treaba

Irina spunea...

:)) Dragut, uite ca am auzit-o si pe asta. De aia nu ma omor eu cu mersul la concerte, pentru ca sunt toate ca o salata creata. Iti toarna toate trupele ca pe robinet, fara sa se gandeasca cineva daca au sau nu legatura intre ele. Iubesc rockul, "inima mea bate rock" (ca sa zic asa) de cand ma stiu, dar organizatorii de la noi din tara nu se gandesc sa ofere fanilor ceva de neuitat, se gandesc sa ofere buzunarelor lor ceva de neuitat. Daca mi-ar da acum cineva niste bani si mi-ar zice sa aleg intre concertele de la noi si cele din afara, cred ca stii ce as alege :D

Florin Morosan spunea...

Sărbători Fericite alături de cei dragi.
Toate cele bune!

P.S.: Vezi că am publicat nişte poze la mine pe blog... Ştii despre ce e vorba. :)

Mihaeladm spunea...

Zodrac, nici nu stiu cum sa-ti spun asta ... dar si anul asta vor fi Prodigy in festivalul de Rock :))))

Irina, realizatorii de concerte/festivaluri ne vor replica scurt ca acum mai avem si pretentii, dupa ce ca ne toarna artisti acum la greu! ;)

Florin,citesc imediat, banuiesc despre ce ai scris si vreau sa ma lamuresc ce-i cu obiceiul acela. Multe nestiute de pe la voi pentru restul tarii.

Anonim spunea...

:))

Anonim spunea...

Nu mai avem loc de atata engleza, ce sa ne facem...cata eruditie...

Mihaeladm spunea...

Anonim numar 2 sper ca stii sa apreciezi ceva frumos indiferent de limba in care se graieste.
Ca altfel mie una mi-ar placea sa merg si la un concert Zdob si Zdub, dar aici era vorba de o alta preferinta.
Iar daca-s erudita deh, cum sa ma abtin de la demonstratii pana si cand spun ce vreau sa ascult? ;)

Trimiteți un comentariu