Din Leonard Cohen citire un vers, pentru ironia din voi

joi, 3 noiembrie 2011

Acum n-o să mă apuc eu să vă recomand nici muzici bune, nici versuri fabuloase, deşi am gusturi excelente în ambele categorii.
Vreau doar să vă amuz cu o vorbă de duh.

N-o să vă recomand nici să ascultaţi Wyl fm, că n-are nevoie de nici o recomandare dacă vă place muzica bună.
Dar eu la ei am ascultat de vreo 5 ori până acum concertul lui Leonard Cohen din Londra, 1999.
Cu răsuflarea întretăiată mereu, să nu-i pierd vreo vorbă.
Are omul ăsta nişte versuri şi o atmosferă care îţi dau fiori până în măduvele venelor !

Probabil îl ştiţi pentru vocea lui cavernoasă. Care îi dă o aparenţă de om sumbru.
Când colo, pentru oamenii scormonitori de sensibiltăţi, sub vocea asta cavernoasă se ascunde o sensibilitate şi o ironie cum rar poţi spera, ca femeie, să găseşti la un bărbat.

Hai că iar o să mă acuze cineva că sunt gerontofilă. Deşi culmea, tocmai el ştie că nu-i deloc aşa.

Vroiam doar să vă las una din vorbele lui Cohen din cele multe cu care şi-a întreţinut ascultătorii cuminţi în între melodii în concertul ăsta.
Sper să vă placă şi vouă ironia lui veselă.
"I’ve also studied deeply into Philosophy and Religion, but cheerfulness kept breaking through."

Din câte ştiu eu, Leonard Cohen este evreu, vorba de mai sus mi se pare a fi umor tipic evreiesc.
Dar despre admiraţia mea pentru oamenii ăştia şi inteligenţa lor remarcabilă, altă dată.
Acum vă ofer doar o porţie de seducţie fără geografie şi fără istorie :



1 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Eu,la noul serviciu,cand a venit ziua sa aleg postul de radio,am scos castile din urchi si am zis "Wyl".De atunci Wyl a ramas si "ne jucam" cine stie castiga,adica incepe melodia si-n primele secunde una dintre noi trebuie sa spuna cine e sau macar melodia :))

Trimiteți un comentariu