Cei mai multi sarbatoriti

miercuri, 9 noiembrie 2011

Anul ăsta n-am mai avut timp de suficient la dispoziţie, aşa încât nici măcar urările nu le-am trimis mai departe.
Însă anul trecut am încercat să trimit fiecăruia în parte urările.
Şi consternată de faptul că nu mai terminam,  am început să număr, unul câte una din listele fie din telefon, fie din mail , câţi prieteni, rude, colegi, am sărbătoriţi pe 8 noiembrie.

Am fost surprinsă de rezultat : ştiam că sfinţii Mihail şi Gavriil adună, pentru mine una cel puţin, cei mai mulţi aniversaţi. Dar chiar atât de mulţi nu mă aşteptam să număr.
Îmi rezultaseră vreo 32 de persoane, în condiţiile în care eu nu cunosc foarte multă lume.
Anul ăsta am mai adăugat 3 Mihaele listei celor care ar trebui să dea de băut pe 8 noiembrie.

Zău aşa ! Ce-o fi fost cu lipsa asta de inspiraţie la părinţi, de suntem atâtea Mihaele şi atâţia Gabrieli ?
Am eu propria mea teorie referitoare la Mihaela, de nume vorbesc, deşi am şi-o teorie a Miaielelor, absolvenţii mai vechi ai L.M.V.-ului din Ploieşti poate ştiu de unde numele ăsta.

Eu una am o relaţie complexă cu onomastica lui 8 noiembrie, mă entuziasmează prenumele Mihai, dar reacţionez fix la polul opus faţă de prenumele meu, Mihaela.
De fapt, ia strigaţi şi voi într-o mulţime 'Mihaela', şi după ce au să întoarcă vreo 5 capetele, atunci poate mă veţi înţelege !

Acum e drept că e cu o zi trecut de 8 noiembrie, dar niciodată nu-i târziu pentru gânduri bune, aşa încât La Mulţi Ani şi aniversaţilor dintre bloggeri, cei pe care îi ştiu eu,  urările mele către Mihaeladr, Adelin Mihai şi , desigur, Mihai Umograf din Cluj !

Cert e că nici un alt sfânt nu-mi oferă atâta prilej de reauzire !

5 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Eheee,ai tu impresia asta,pentru ca ai acest prenume,dar si Elenele cu derivatele lor sunt multe.Si Alinele,din 15 femei,6 sunt Alina,la serviciu.La fiecare ni se trage prenumele de la cineva placut familiei la vremea aceea.
Eu am prenume de judet,ca asa urma ordinea la copiii nasilor si ai mei au vrut sa am si un prenume de la ei.Bun,pe el il chema Constantin,mie ca derivat mi-au gasit judetul,nu Costina,nu numic asemanator.Partea buna,la batranete o sa poata sa mi se spuna intr-un anume fel :))
Oricu,cica prenumele ne influenteaza viata sau ceva asemanator,asa ca sperante am mereu si constanta sunt.
Sa fii sanatoasa!

Unknown spunea...

Multumesc mult mihaela:)

Unknown spunea...

La Multi Ani si tie

mihaeladr spunea...

Multumesc si "La multi ani cu sanatate".
Dar stii ca io am fost la Caragiale si nu stiu de ce se spunea "Miaielelor". Poate pe "vremea" ta ca eu nu am auzit!

Nice spunea...

Cu o mica intarziere(cer iertare :( ) iti doresc si eu multa sanatate si numai bucurii, Mihaela. La Multi Ani! :)

Trimiteți un comentariu