Va testez imaginatia iar eu imi testez memoria

luni, 28 noiembrie 2011

Astăzi mi-a fost captivată privirea de imaginea de mai jos.
Aşa că am pozat-o iute.

Mie una imaginea  îmi dă clar o anume senzaţie - şi ca imagine reală, şi acum în fotografie.
Nu vă spun ce senzaţie, că vreau să vă testez imaginaţia :
vouă vă dă vreo impresie imaginea asta?

p.s. Dincolo însă de testarea voastră, eu mi-am picat testul de memorie.
Fiindcă (şi aici vă ofer un indiciu) imaginea asta mi-a atras imediat atenţia pentru că seamănă cu una dintr-un film, dar nu-mi amintesc exact nici filmul, nici secvenţa.
Simt doar senzaţia.

Te pomeneşti că-s singura ciudată ce a reacţionat în felul ăsta când a văzut porţiunea!



6 comentarii:

andrei chirila spunea...

O bucata de asfalt ce se termina brusc intr-un zid. :)

grigore.daniel spunea...

american beauty?

Mihaeladm spunea...

:) Andrei Chirila, zau ca nu era nici un zid acolo, dar daca era, atunci ar fi semanat cu o scena dintr-un film clasic, Village of the Damned :))

Mihaeladm spunea...

Daniel, uite ca la American Beauty nu m-am gandit, stiu secventa, dar aceea e placuta, pe cand mie imaginea asta mi-a generat fiori din aceia prapastiosi :)

Nice spunea...

Mihaela, sunt in pana de imaginatie si inspiratie, cand ne dezlegi enigma ca murim de curiozitate? :P

Unknown spunea...

ca sa fiu sincera eu nu-s romantica deloc, dar m-a intrigat intrebarea ta. Pentru mine, primul gand a fost: iote, au maturat frunzele uscate de pe asfalt! Dar sunt convinsa ca nu la asta te refereai :)))))

Trimiteți un comentariu