Reminder pentru un mult mai tarziu

luni, 19 decembrie 2011

Sper să nu uit ca, atunci când voi fi pensionară, dacă voi prinde pensionarea, să NU
- mă plimb aiurea cu autobuzele
- sau dacă mă plimb aiurea, măcar să nu merg la orele când pleacă elevii la şcoală sau oamenii muncii la trudit şi feisbuchit
- să nu dau coate în burta celorlalţi doar ca să-mi fac eu loc
- să nu vociferez cum că restul să meargă pe jos, şi doar eu, că-s bătrânică, să mă dau cu autobuzele.

Şi mai ales să nu uit dracului că, dacă nu ar mai merge elevii la şcoală şi angajaţii la muncă în autobuze , atunci nu m-aş mai plimba nici eu cu autobuzele netam-nesam, la orice oră.
Fiindcă primii îşi plătesc abonamentele, suportând inclusiv gratuitatea de pensionar călător impertinent cu ratp-ul.

N-am nimic cu pensionarii,
dar azi am nervi cu ghiotura pe toată lumea,
începuţi încă de dimineaţă din pricina dedusă mai sus
şi continuaţi mai toată ziua
prin nesimţirea unor cunoscuţi
şi agresivitatea unor necunoscuţi de pe străzile oraşului.

Azi a fost o zi nebună, şi când toată lumea e aşa, mă dereglez şi eu.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pai asa o gandi si baba! Ca si-a inceput ziua prost cu tineretul prost crescut care se imbulzeste in autobuze (ca pensionarii) in loc sa mearga pe jos sau cu bicicleta. Ba mai blocheaza si coborarea (ca sa nu mai vorbim ca urca pe unde se coboara si coboara pe unde se urca, doamne iarta-ma!). Ca daca n-ar fi fost astia ca ea, acum la pensie, nici cei de acum n-ar merge la scoala sau la slujba fiindca unu la mana, n-ar fi existat si doi la mana n-ar fi avut unde sa se duca si nici cu ce, ca din impozitul ei si al altora ca ea, dat la stat cale de vreo 40 de ani de munca, s-au facut scoala/fabrica/drumul/etc... Ca sa nu mai vorbim ca ziua ei a continuat prost datorita nesimtirii unor cunoscuti, de regula familie, care au ignorat sa o invite la masa, desi a batut atata drum si a agresivitatii unor necunoscuti din spitalul unde a ajuns pe motiv de draci apopleptici. Deci neah ca si baba are ideologia ei. De baba :))). Dar ca orice ideologie, succesul depinde de propaganda. Pariezi cu mine ca ii pot face o propaganda decadenta babei, de ar caina-o jumate de blogosfera? (daca doamne fereste m-ar citi :P).
Vladimir
P.S: Da' de ce nu mergi cu bicicleta sau role? Cand alegi sa mergi cu atubozul, te expui. E teritoriul lor. Ei nu pot pe bicicleta.
Vladimir

Anonim spunea...

pai ce te faci cand cartofii sunt 2 lei la Obor si 1,99 la Rahova? Nu mai bine sa iti iei patrunjel mai ieftin de la Progresu, marar de la 16 Februarie, ceapa de la delfinului, usturoi de la Domenii?
Si daca ai de mers la prietena ta cea mai buna?
Cel mai bine ia-ti masina mica, dai doua lefuri pe carburant, asigurari, reparatii, alte taxe si impozite, fumezi cate doua tigari la fiecare semafor dar nu te mai scoala nimeni de pe scaun.

Nice spunea...

Eu chiar ma crucesc cand vad autobuzele pline de batrani si inevitabil ma gandesc, exact ca si tine, ca n-au ce face acasa si le place sa se plimbe gratis cu autobuzul. Si ai mei sunt pensionari si pleaca aproape zilnic sa faca cate o plimbare...DAR PE JOS! Chiar si cand merg sa cumpere cate o naveta de bere sau apa minerala(ca noi luam la sticla nu la pet)m tot pe jos se duc. Si vin cu naveta in spinare. :P Tata si-a propus mai nou sa merga cate 10 km PE JOS.

Trimiteți un comentariu