5 motive pentru care sa inchiriezi un cort

joi, 17 iulie 2014

Corturile mari nu se inchiriaza in fiecare zi de catre oamenii normali. Dar chiar si ei au uneori un eveniment in familie si au nevoie de un cort de inchiriat pentru a realiza evenimentul in conditii bune, feriti de razele soarelui, dar totusi in spatiu semideschis, feriti de ploaie desi aproape de ea. Vantul te poate deranja cand esti in cort, dar in acest caz trebuie sa fie un vant destul de puternic pentru a-ti strica buna dispozitie.

Si din punctul meu de vedere, a inchiria un cort pentru un eveniment de familie, care poate fi realizat la tara undeva in curtea unei case (daca exista suficient spatiu), este solutia perfecta. Iata 5 motive pentru care eu cred ca este rentabil sa inchiriezi un cort profesionist:


  1. Poti crea un cadru de poveste inchiriind un cort mai sofisticat. Poti  apela la un cort tip Dom (preferatul meu pentru formele extravagante), un cort tip Stretch sau unul tip Marquee. Acestea dau un aer mai sofisticat. Fiti siguri ca nu sunt corturi din rafie!
  2. Te feresti de ploaie, sau soare sau de ochii vecinilor. Oricare ar fi motivul pentru care iti inchiriezi cortul, esti sigur ca vei fi protejat de soarele deranjant de vara, de ploaie sau de ochii dimprejur.
  3. Nu este nevoie sa-l cumperi. Poate nu ai nevoie de el sa ramana instalat in curte. Probabil te incurca intr-o zi obisnuita, asa ca nu are rost sa investesti in achizitionarea lui permanenta.
  4. Cortul da o atmosfera mai intima si un acoperis deasupra capului. Te simti mai in siguranta cand ai ceva deasupra capului decat atunci cand esti sub cerul liber. Cel putin eu aceasta senzatie o am cand merg la un eveniment tinut in aer liber si care necesita o tinuta ceva mai deosebita.
  5. Sub acoperisul cortului poti instala fara probleme mesele pentru a servi mancarea de exemplu. Se pot pune sub cort instrumente muzicale, boxe, etc. 
Desigur ca un cort este bun in mult mai multe situatii decat cea prezentata de mine. Fiecare se poate gandi la avantajele pe care il ofera un asemenea cort si inchirierea acestuia. Un cort se poate inchiria cu succes pentru un eveniment gen botez, nunta, zi de nastere cu multi invitati. Se mai poate inchiria de asemenea pentru standul unui eveniment in aer liber sub care sa se instaleze un stand. 

Eu as inchiria un cort tip Dom pentru nunta mea. Asta daca voi avea posibilitatea sa-mi organizez nunta in spatiu deschis, care sa-mi permita instalarea unui astfel de cort.

2 comentarii:

e-provincia spunea...

Dar exista si o parte mai putin spusa...e greu si, face de multe ori deplasare dificila, atunci cand il cari in spate!
Zi buna!

aditza spunea...

Pai nu prea sunt astea de carat in spate. Le cari cu masina, cu tirul, in functie de cat de mari si multe sunt.

Trimiteți un comentariu