La tenis de camp

joi, 24 iulie 2014

Profit ca Mihaela, gazda noastra lipseste de ceva vreme, pentru a-mi declara pasiunile aici. Bine, bine, nu sunt chiar pasiuni, dar v-am mai tot povestit si in alte articole despre cateva puncte de interes care ma privesc. Am tot incercat sporturi noi in ultima vreme. Ba Darts, ba bowling, ba squash, ba tenis de camp.

Doua mi-au ramas insa la suflet, poate chiar mai mult decat era cazul. Este vorba despre sporturile in care se foloseste racheta. Tenisul de camp, respectiv squashul. Sunt doua sporturi pe care le-am incercat in acest an in premiera si care mi-au placut la fel de mult. Daca in cazul squash-ului lucrurile sunt cam clare si imi cunosc cat de cat limitele, in cazul tenisului de camp (jucat pe zgura) cred ca pot evolua destul de mult contra prietenilor impotriva carora voi juca. Poate ca prima data cand am jucat acest sport nu a fost racheta de calitate, poate nu mi-am calibrat eu loviturile, poate mi-a fost prea cald, nu stiu exact motivul pentru care am jucat destul de prost, dar stiu ca mi-a placut atat de mult incat voi vrea sa repet de multe ori experienta.

La prima tentativa de a juca tenis de camp pe zgura, am reusit sa servesc cat de cat corect, chiar daca am servit cu o viteza destul de mica. Am avut si cateva puncte jucate la extrem, in sensul ca nici macar eu nu imi imaginam ca voi mai ajunge sa lovesc anumite mingi, desi ma incapatanam sa ajung la ele. Si chiar am castigat puncte frumoase in acest sens. Urmeaza sa mai merg in zilele sau saptamanile ce urmeaza la tenis de camp, pentru ca este un sport pe care vreau sa-l practic, din pura pasiune.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu