La tenis de camp 2

vineri, 25 iulie 2014

Am ajuns si a doua oara la tenis de camp. Aceeasi locatie, alt teren, dar aceeasi  prestatie deplorabila. Mi-am luat iar bataie cu 6-0, 6-0. Nu am reusit sa-mi castig nici serviciul propriu nici pe cel al adversarului. Dar am dus de cateva ori game-urile la 40-40.

Dupa ce am terminat de jucat , am mai ramas putin pe teren ca sa pot vedea cum joaca seniorii. 6 oameni  mari, cu varste probabil peste 50 de ani, au intrat pe teren sa joace tenis la dublu. Am ramas fara cuvinte cand am vazut cat de bine se miscau pe teren si ce lovituri precise aveau. Ma tot uitam ca totusi nu au miscari complexe, dar cu toate astea mingea se duce in zona unde au dorit ei sa loveasca. Asta inseamna ca este posibil ca racheta pe care o folosesc eu sa fie putin cam depasita pentru ceea ce vreau eu sa joc.

Nu incerc sa-mi gasesc scuze acum, dar stiu sigur ca nu e numai din vina mea ca mingea nu se duce de fiecare data in zona pe care eu o vizez. Nici sunetul la lovirea mingiei cu racheta mea nu este acelasi ca cel facut de rachetele seniorilor. Mi-a placut extraordinar de mult ce am vazut asa ca dupa ce voi mai iesi de cateva ori la tenis de camp, poate voi reusi sa-mi cumpar o racheta numai pentru mine. Una mai pretentioasa cu care sa pot juca mult mai bine, care sa-mi asigure o acuratete mult mai mare a loviturilor.

2 comentarii:

Cojo spunea...

N-ai vrea să încerci Squash?

aditza spunea...

La squash am ajuns de vreo 5 ori. Dar mi-am facut strategie. Vara tenis de camp si alte activitati in afara salii, iar iarna si cand timpul de afara nu permite activitati in aer liber, ma mut in sala de squash.

Trimiteți un comentariu