L-am asteptat, mi-a fost dor si-acum nu am timp de el

duminică, 11 martie 2012

Aşa om face toţi? Atât de cârcotaşe ne-or fi sufletele mereu? Pe-atât de greu de mulţumit să ne fie pretenţiile de răsfăţaţi ai plăcerilor?

În mijlocul iernii celei reci şi urâcioase mie mi se face mereu poftă de el. De-aducătorul meu de apropiere-de-primăvară : turul Paris-Nice.

Acum vreo lună stăteam bosumflată printre jachete groase şi mă gândeam ce bine-ar fi să fie acum un Paris Nisa , că deja a trecut destul de la precendentul, deja nu mai am răbdare, că doru-i insuportabil etc etc etc

Iar acum suntem pe la juma de martie şi ... a trebuit să vină maică-mea să mă anunţe că va începe turul - asta se întâmpla duminica trecută.
De atunci am reuşit să văd doar două etape. Atâtica. Şi azi se termină.

Ne e dor de locuri, dor de cromatici, dor de sunete, dor de oameni, dor de senzaţii,
ni le închipuim, le blagoslovim că nu vin mai repede, le invocăm caraghios,
iar când ne-ajung din urmă şi ele, apăi atunci nu mai găsim timp, suntem grăbiţi, suntem nervoşi, n-avem dispoziţii sufleteşti, n-avem minute omeneşti.

Fir-ar el, ticălosul ăsta de contratimp sufletesc, ruşine să-i fie, să se mai domolească !

6 comentarii:

bogdanelu spunea...

Aşa e sufletul omului, ne dorim lucruri/oameni etc., şi atunci când le avem nu le mai acordăm timp, nu le mai apreciem. Şi atunci când iar nu mai sunt, ne spunem :"aş vrea să fi fost... ; aş vrea să fi făcut...".

raul rual spunea...

daca vei face turul asta, sa-mi dai un semn, sa-ti spun niste locuri ce merita vazute

Rudolph Aspirant spunea...

Despre ce tur e vorba ? Efectiv habar n-am ! E un fel de raliu cu masini ? E vorba de etapa respectiva din Tour de France (cu biciclete)...dar asta parca e in vara ?

Mihaeladm spunea...

Raul, sigur-sigur vreau sa revin in Franta. As face turul Frantei pe de-a'ntregul, daca ar fi dupa mine, atat de lacoma sunt.
Insa am inteles ca Provence, in afara de zona Loirei, merita savurata !
Am sa apelez cu siguranta la tine pentru informatii, in caz ca ajung vara asta.
Noi sa fim sanatosi !

Mihaeladm spunea...

Rudolf hihihi, hai ca esti mai aproape decat crezi cu raspunsul : Paris-Nice e un tur ciclist de o saptamana, in fiecare an dureaza 7 zile in luna martie, intre aceste doua orase.
Turul cel mare al Frantei e intr-adevar in iulie.
Din pacate eu nu (mai) am biciclita, dar ador Franta si in plus ... ciclistii cred ca sunt dintre cei mai frumusei sportivi. :)

Vladimir spunea...

Marturisesc ca n-am rabdare sa privesc la ciclism. Ma plictisesc paroxistic. Merg cu bicicleta la servici cand nu prefer rolele. Dar aici se opreste dragostea pentru cicilism. Le mers prin orase.
Vladimir

Trimiteți un comentariu