Dovada ca Serviciile mai proaste sunt mai scumpe. Emblema noastra - paradoxul.

duminică, 23 martie 2014

Ironia cu mentalitatea românească e că de multe ori ceea ce costă mai mult este mai slab calitativ, sub diverse aspecte.

Iaca poznă cu serviciile poştale, dovada inclusă mai jos.

Mi-am comandat şi ultimele cărţi pentru licenţă.
Ca o paranteză, până acum licenţa m-a costat aproape 5 milioane, în cărţi, xeroxuri, conturi pe siteuri de descărcare. O grămadă de bani pentru mine. Despre mitul gratuităţii am să mai vorbesc.

Trimiterea ultimei cărţi este amuzantă :
 dacă e trimisă prin curier rapid, e gratuită livrarea
dacă e prin Poşta Română, atunci costă.

Şi avem următoarea situaţie paradoxală, tipic românească :
- aştepţi o săptămână livrarea şi mergi apoi tu la poştă să ridici coletul, te costă 8 roni
- aştepţi două zile livrarea şi mergi doar până la uşa aparatamentului să-i deschizi curierului, nu te costă nimic.

Voi ce înţelegeţi de aici ?
Eu am înţeles că România promovează stilul de viaţă sănătos :
răbdarea zen şi mersul pe jos. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu