Iti poti imagina ce-ar fi daca intr-o buna zi ...

sâmbătă, 8 martie 2014

Răsfăţ. Ba chiar mai mult răsfăţ acum, când nu-l merit, decât atunci când l-am meritat.

Ce frumoasă despărţire, se auzea cum trece-un tren, îţi creşteau zorii din pupile, 
Dar ce frumoasă despărţire era dac-ai fi fost şi tu ...

Dar nu o despărţire a fost ieri seară, ci un concert. Concertul lui Nicu Alifantis din Ploieşti, pentru lansarea albumului Mozaic.

Şi încă o dată, văzînd lumea în jurul meu cum stătea ţapănă ca la medic, mi-a fugit gândul la Cenaclul Flacăra. Eu nu-s atât de civilizată încât să asist la un concert fără să mă manifest într-un fel. Dau din picioare, scutur din plete, probabil deranjez un pic în jurul meu, dar muzica trebuie lăsată să-şi facă de cap inclusiv cu corpul tău, că doar de-aia e concert şi nu adunătură de sperietori de ciori pe fotolii.

Am venit aici să stau cu tine, ca-n vitralii vechi, Perechi de regi lângă regine ... 

Când mi-am cumpărat biletul tanti mi-a spus că rândul 2 era deja vândut, aşa încât am ales rândul 3.
La concert, surpriză : rândul 2 a fost liber aproape complet.
Ceea ce înseamnă că acolo nu fuseseră bilete vândute, ci invitaţii aruncate în stil românesc.
Iar invitaţii gratuit s-or fi speriat de ploaia de-afară şi-or fi preferat să fredoneze ei acasă

Nu e timpul gata, am să risipesc încă un infinit ca să vezi cumva că ...

Iar eu, ieri seară, am reuşit încă o păţanie cum numai mie mi se întâmplă.
De data asta n-a mai fost la cinema, cu o pungă vărsată de ceai (parcă nu m-am făcut de râs până acum povestidu-vă despre asta),
ci la concert, cu o sticlă cu apă ţinută la picioare pentru a păstra în ea un trandafir.
La cât mi-e mie milă de flori doar nu era să-l las să se usuce două ore fără apă !
Am preferat să par încă o dată o ciudată neruşinată.
Dar de unde era să ştiu eu că tocmai ieri înainte de concert aveam să primesc, cu totul întâmplător, un trandafir ?

Tu umbră tăcută şi dragă aşează-ţi fularul la gât ... 

Concertul a fost minunat, Nicu Alifantis, de unul singur, cu 6 chitare în jurul lui,
fără dans, fără costume schimbate, fără backing vocals,
a fost umplut o seară întreagă. Aşa e când ai din ce să te dărui !

N-am de gând să vă laud mai mult concertul fiindcă vreau să vă convingenţi singuri !

Păcat de-un singur lucru :
că doar în poezie despărţirile pot fi frumoase.
că în realitate există prea puţini poeţi care să simtă nevoia asta.








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu