Sunt barbat. Ce sport sa fac ca sa arat mai bine?

luni, 17 martie 2014

E drept, titlul e mincinos, dar încerc să gândesc din postura unui bărbat.

Îs două sporturi pe lumea asta pe care nu le pricep : boxul / k1 şi culturismul / bodybuilding.

De ce ar alege vreodată vreun băiat să practice aşa ceva ?
Boxul care, pentru mintea mea de femeie e doar o cafteală cu arbitri.
Iar culturismul ...

De ce, vreodată, un băiat ar vrea să aibă bicepşii cât borcanul cu murături ?
De ce ar vrea să arate ca un grăsun, dar s-ar numi 'trup conturat' ?
De ce ar vrea să-i rămână capul disproporţionat de mic în raport cu gâtul cât buşteanul ?

Chiar există bărbat care să aibă impresia că un corp deformat e arătos?

Nu mai spun de femeile ce aleg să practice boxul sau culturismul.
Că deja devin total incorectă politic, numai bună de ars pe rug
dacă mărturisesc că mă îndoiesc de feminitatea bio-chimiei lor.

Nu-mi amintesc să fi citit vreodată prin presa sportivă editoriale despre sportul ăsta.
De când îl tot citesc de pildă pe Adrian Georgescu în ziarele pe la care a scris, dar chiar şi pe blogul său, îmi amintesc articole interesante, ba chiar unele să-ţi meargă la suflet, în funcţie de simpatiile sportive, desigur, despre snooker, despre formula 1, ba chiar şi despre box, dar nimic despre culturism.

Care-i deci explicaţia pentru atracţia asta de a te transforma în grotesc ?
Cei de la circurile de altădată baremi nu aveau de ales : se năşteau cu boli, erau pitici sau erau albăstrui fără contribuţia sau dorinţa lor.
Azi circurile au dispărut, iar grotescul nu mai e nativ şi nemeritat, ci asudat din greu. 




3 comentarii:

Gabriela Cimpoca spunea...

La toate aceste intrebari, raspunsul meu ar fi unul singur: din acelasi motiv pentru care unele femei (din ce in ce mai multe, as spune) doresc sa aiba sanii cat niste butoiase de bere si buzele- cat niste cremwursti (sau cum s-o scrie) gata fierti! :)

Decenu spunea...

Motive sunt multe, dar as vrea sa spun ca, in general, calitatea unui barbat (cea mai apreciata de femei) este puterea. Intr-o vreme muschii insemnau putere, deci acei barbati vor sa para puternici.
In ziua de azi - e suficient sa ai burta, chelie si o masina bengoasa, caci asta inseamna acum puterea. Muschii nu te mai ajuta sa dai din coate.

Rudolph Aspirant spunea...

Eu am citit ca cea mai apreciata calitate la barbati de catre femei e simtul umorului si de barbati la femei inteligenta...pe bune, asa zicea in massmedia britanica. Mie nu imi plac barbatii exagerat de puternici, nici asa fizic nici social...imi plac cel mai mult barbatii care sa fie de acord cu mine, si chiar sa semene asa cu mine la aer si la tinuta si sa fim si de inaltime si de masa musculara cat de cat egale...dar ma rog, eu nu sunt femeie...si nu mi-ar place unul care sa nu fie nici de acord cu mine si sa fie si mai puternic, zau...mi-ar fi fff greu sa ma pot indragosti de unul ca Schwarzenegger...

Trimiteți un comentariu