Sunt facuta din extreme. Care ma dinamizeaza si ma incurca.

luni, 3 martie 2014

Vă place poza de mai jos ?
Pe mine mă reprezintă. Sau, de fapt, mă reprezintă pe mine timp de vreo 4 luni în fiecare an.

Cam aşa sunt eu : 
boemă, visătoare, naivă şi optimistă în caracter,  
boemă şi plutitoare în aspect. Dar ambele doar pe timp de vară. 

În mine îs două persoane diferite :
una sceptică, mohorâtă şi ironică din octombrie până în aprilie,
şi una, din mai până în septembrie, pusă pe remodelarea lumii după propria voinţă, crezînd frenetic că poate schimba oamenii încât să semene mai mult cu cei din mintea ei. 

Cine mă vede iarna nu ştiu dacă m-ar recunoaşte vara.
Iarna stau ascunsă într-un urs morocănos, greu să intuieşti altceva în acel contur.
Şi totuşi vara devin un fluturaş. Cu fuste lungi şi învolănate.

Când am văzut imaginea de mai jos la chioşc ... m-am recunoscut în ea.
Mie mi-a plăcut atât de mult încât am dat 15 roni pe ea. 
Bine, de fapt 15 roni pe imagine, pe revistă şi pe tipar.

Fiindcă în interiorul revistei am tiparul pentru minunăţia de fustă.
Şi-am pus deja gând rău banilor pentru vara asta :
am de gând să încerc să-mi croiesc singură tiparul ăsta.
Ca dificultate Burda o cotează la (doar şi numai) două stele şi jumătate dintr-un maximum de trei.
Şi asta va fi prima mea încercare de croială !

E clar că mă zvârl nebuneşte cu încercarea asta,
fiindcă la fusta 'mea' vor intra 6.40 metri !

Dar ce nu e cu miză mare nu-mi stârneşte interesul. 

Vă las şi-un cântecel pe care-mi vine mereu să plutesc, chit că-s urs sau fluture. 

Mă întreb dacă aşa suntem oare cu toţii, cu personalităţi opuse pe care tot încercăm să le armonizăm ...






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu