Minunata seara !

vineri, 18 aprilie 2014

La orele 17 când am plecat de acasă ploua normal, bătrâneşte : mărunt dar constant. 

Acum însă, la orele 20 trecute de fix ... minunăţie :
ploua torenţial , băltoacele acopereau tot centrul Ploieşti-ului, o ploaie cum n-am mai prins de mult timp.

Aşa că m-am decis să merg pe jos, prin ploaie vreo două staţii,
cu minunata mea umbrelă transparentă, de asiatică.

Aş fi dansat eu precum Gene Kelly , e una din marile mele dorinţe ,
pe toate dalele din centru puteai păşi în apă de vreo 2 cm, 

însă mi-era să nu sfârşesc precum Bran (sau Stan?) în celebra secvenţă cu haina pe care şi-o întinde în faţa unei demoazele ca să traverseze strada plină de băltoace (aceia mai 'copţi' ar trebui să-şi amintească secvenţa, picioarele demoazelei şi finalul). 

Însă având în vedere că aveam cu mine o pungă cu bomboane pe care am ţinut neapărat să le feresc de ploaie,
după 20 de minute de mers prin ploaie a trebuit să mă mulţumesc doar cu blugii uzi până la genunchi şi jacheta murată complet pe jumătatea unde nu ţinusem bomboanele. Şi-am încheiat plimbarea fără dans.
Bomboanele însă au ajuns cu bine, uscate, acasă.

Oricum,
după visul meu excursionist de astă noapte,
după cele două ore de sport,
şi mai ales după ploaia asta torenţială,
am acum un dor de ducă ... 

Să toarne deci cu găleata, mie-mi prinde bine !

Îs singura oare care simte nevoia uneori să danseze în ploaie şi să sară în băltoace ??


2 comentarii:

Rudolph Aspirant spunea...

Si mie imi place ploaia si chiar ma inveseleste uneori dar numai daca am echipament bun anti-ploaie, plus nu e trafic, plus nu bate un vant rece ! In conditiile astea chiar si mazarichea si grindina mi se par destul de vesele ba chiar ma indeamna prin ritmul rapaielii lor mai accentuate audio-vizual chiar si sa dansez !

Mihaeladm spunea...

Daa, Rudolph, exact asta e senzatia, e o sinestezie si cu auditivul si cu vizualul, daca e o rapaiala din asta ma dinamizeaza. Ma bucur ca in sfarsit am gasit pe cineva sa reactioneze la fel ca mine la stimulul asta pluvial.
Si tot daa, daca ar fi batut vantul nu m-as fi incumetat la plimbare, ca eu pe vant mare trebuie sa umblu cu pietre la mine, altfel devin Mary Poppins ;)
Ai dreptate si cu traficul, insa la plimbarea mea am avut destul noroc : desi era trafic auto, nu m-a stropit nici un sofer, si-or fi zis ca si asa is destul de curajoasa. :))
Echipament bunicel am avut, adica o umbrela din aceea ce in Umbrelele din Cherbourg, daca imi amintesc eu corect si alea erau transparente.
Insa chiar si asa, m-a cam costat plimbarea prin ploaie : de o saptamana is racita, de 4 zile pe medicamente ... si implicit pe abstinenta de la tuica :(

Trimiteți un comentariu