Cateva fotografii de la Vatra Dornei

marți, 15 iulie 2014

Am fost la Vatra Dornei, dupa cum v-am spus acum cateva zile. Am postat de pe telefon si nu am reusit sa atasez si fotografii, asa ca revin acum cu cateva. Fotografiile sunt realizate cu telefonul meu Lumia 630 pe care l-am castigat la un concurs online acum doua saptamani.
O parte dintre ele sunt facute din tren. Am surprins peisajele din Podisul Moldovei, acolo unde trenul isi face loc cum stie el mai bine printre culmi. Este o senzatie de libertate pe care o simti atunci cand dai ochii de asemenea peisaje, mai ales atunci cand nu iti este ochiul obisnuit cu ele. Este cam cea mai frumoasa zona vazuta de mine in Romania. Nu am calatorit atat de mult dar asta deja nu mai conteaza.
Si mi-a mai placut ceva ce trebuie mentionat: curatenia. Mi s-a parut mult prea curat fata de cum sunt eu obisnuit cu imprejurimile orasului Ploiesti si chiar cu tot judetul Prahova.





Fara veverite aici, dar o captura faina.

Un hotel minunat din centrul orasului Vatra Dorna


Curcubeu deasupra raului Dorna

Numai nori



Toata Romania e mai senina dupa o saptamana de ploi


Pe aici m-as tavali de-a dreptul!


Vata de zahar. O mananci din priviri! Te unge pe suflet.

Lan de floarea soarelui 
Cum va plac aceste fotografii?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu