Internetul bun la toate

joi, 17 iulie 2014

Acum vreo doua luni unchiul meu si-a montat un hidrofor in curtea de la tara. L-a instalat, la si schimbat la un moment dat pe motiv ca are rezervorul prea mic, dupa care dintr-o data parca a devenit expert in astfel de montari si achizitii si a inceput sa puna si vecinii sa-si cumpere si sa-si monteze astfel de echipamente. Asa mai face si el cate un ban in timpul liber. Si uite asa a inceput sa convinga toti vecinii ca merita o astfel de investitie, chiar daca este putin costisitoare la inceput. Si pentru ca a vazut el cum sta treaba pe acolo si ca vecinii lui nu sunt prea dezghetati la minte si nu le au cu achizitiile, a facut si comisioane la cumpararea echipamentelor.

De pilda intr-o zi m-a chemat pe la el sa-i arat cum poate face o comanda online pe un site. Vazuse un pret bun la o pompa submersibila si a zis ca i-o cumpara unui vecin care are o microferma de animale. Si am intrat singurel pe un site sa facem o comanda. Si ii zic:

- Acum dupa afisarea rezultatelor cautarii google, dai comanda aici electropompe submersibile la Shop Einstal, intri pe site, alegi produsul, il pui in cos si apoi urmeaza sa introduci detaliile cardului cu care achiti comanda.
- Hai ma ca pana aici stiam si eu, zice el, dar aici cu plata nu sunt sigur, d-aia te-am si chemat.
Dar apoi incepe si se tot uita pe site la produs. Oare care sa fie numele producatorului? Ce debit are pompa, ce putere? Care este inaltimea maxima de pompare? Ce garantie are si in ce conditii se acorda? Mi-a placut de el ca este interesat si ca e dezghetat in domeniul asta. Adica pana mai acum doi ani nu avea nicio treaba cu calculatoarele si cu internetul si acum chiar face bani prin intermediul lor. E destul de interesant sa vezi cum un om isi doreste sa ajunga in pas cu tehnologia, chiar daca nu a avut de-a face cu ea pana la o anumita varsta si chiar daca ii este cam greu sa invete unele tertipuri online.

Acum el imi spune mie ca internetul asta este bun la toate si ca i se pare ca acesta este viitorul. Sigur ca asa este, eu mi-am dat de mult timp seama de acest lucru. Trebuie sa stim numai sa exploatam puterea si utilitatea internetului in favoarea noastra si atunci acest mediu de informare si comunicare ne poate aduce numai si numai avantaje.

1 comentarii:

florentin spunea...

si eu consider ca internetul are in continuare...un spatiu imens de dezvoltare!

Trimiteți un comentariu