Un drum la Vatra Dornei

vineri, 11 iulie 2014

Iata ca am ajuns la Vatra Dornei. Este pentru prima data cand ajung atat de departe in nord-estul tarii. Precedenta deplasare in Moldova a fost pana la Vaslui. Acum am depasit aceasta limita si am ajuns pana la Suceava. La Suceava am fost in trecere cu trenul spre Vatra Dornei. De aici din Vatra scriu acum. Am avut parte de multe peisaje superbe vazute de-a lungul drumului intre Suceava si Vatra Dornei. Cred ca este cel mai frumos drum pe care l-am vazut eu personal in putinele drumuri facute prin Romania. M-au impresionat foarte tare pasunile ingrijite, curatenia locurilor si simplitatea lor. Peisajele vazute din tren sunt numai bune de tras in fotografii profesioniste. Sunt taramuri de basm si locuri minunate. Parca nici nu am suficiente cuvinte incat sa le descriu frumusetea.
Acum sunt intr-i camera de hotel a unei vechi cladiri reabilitate. Este superb aici si parca tot drumul acela de circa zece ore din Ploiesti si pana in Vatra Dornei a meritat, in ciuda faptului ca a fost extrem de obositor.

3 comentarii:

coco spunea...

sa mergi in parc la veverite, neaparat! :)
http://krmenslife.blogspot.ro/2011/04/veverite.html

Gabriela Cimpoca spunea...

Mergeam la Vatra Donei in fiecare vacanta de vara, cu mama, cand eram copil! Un loc nemaipomenit, cu oameni cumsecade si, asa cum spune coco (vezi mai sus), cu veverite care iti mananca din palma. Imi amintesc si ca eram la Vatra Donei, cand am vazut o ecranizare a Printesei Zapezilor... in plina vara! Este ca nu se compara cu Vasluiul? :)

aditza spunea...

Este frumos. Nu stiu cum e Vasluiul, pentru ca am fost in el doar pana la stadion ca spectator al unui meci. Altfel nu l-am vizitat. L-am mentionat numai ca pe o borna atinsa de mine in directia Nord-Est a tarii. Am sa revin cu cateva fotografii.

Trimiteți un comentariu