Mi-am cumparat domeniu

joi, 24 iulie 2014

Gata!  Nicusor Adrian Rotaru are blog pe domeniu si hosting platite. A trecut mult pana am ajuns sa realizez această achiziție,  dar iata ca am reușit intr-un final. Noua adresa la care mă puteti gasi si citi in curand am sa o comunic tot aici.
 Dar nu acum pentru ca momentan nu am scris nimic acolo.  Asa ca am sa măresc suspansul.
Nici nu stiu exact cum voi face ca blogul meu cel nou sa creasca mare si frumos,  dar stiuvca asta imi doresc sa se întâmple si mai stiu si ca voi munci pentru asta.

Sa auzim numai de bine! Astept urari de bine.

2 comentarii:

Yamasha spunea...

3 milioane, a? :))

aditza spunea...

Alea 5 milioane. Atat ma asteptam sa coste. Deci cam suma asta trebuia sa o am la achizitia domeniului si a gazduirii. Intr-un final a costat putin mai putin de 500 de lei.

Trimiteți un comentariu