Posesorii de cont de mail pe yahoo mă pot contrazice, deşi nu cred să aibă argumente. Ba chiar i-aş pofti, poate descopăr şi eu valenţele ascunse ale schimbării.
Periodic, toate drăciile ce ţin de internet şi de IT se, chipurile, îmbunătăţesc.
Chipurile, cârcotesc eu, fiindcă eu am ajuns să cred că toate upgradările astea au un singur rost - să motiveze salariile unor angajaţi.
Am de ani de zile cont pe yahoo mail. Am fost mereu mulţumită de el, nu m-am plâns niciodată şi nu le-am solicitat nici o ameliorare. Şi ca mine mulţi.
Da' totuşi cineva care probabil îşi foia fundul degeaba pe scaunul de boss de la yahoo o fi apăsat butonul şi le-o fi comandat subordonaţilor convocaţi în sala de şedinţe :
un nou yahoo mail, că vă f*** you all dacă mă mai plictisesc la fel şi săptămâna viitoare.
Or fi întrebat omuleţii ce să schimbe, care-i ideea, încotro e direcţia, cum e viziunea, ce-l nemulţumeşte pe boss.
Da' ăla cred că nu le-a vorbit decât de iritaţia de pe fundul din dotare, că altfel nu-mi explic rezultatul.
Aţi trecut la noul yahoo mail? Pe mine m-or forţat ticăloşii.
Că eu dacă n-am nemulţumiri cu privire la ceva nu schimb doar din curiozitate şi dorinţă de nou.
Ei şi-acum, pentru cei ce aţi trecut la noul yahoo mail : aţi constatat ceva nou?
Vreo funcţiune utilă? Vreo schimbare de viziune? Vreun design revoluţionar?
Eu n-am găsit nimic din toate astea.
In schimb îmi fac nervi fiindcă au dispărut toate şmecheriile ce diferenţiau yahoo de gmail pentru mine - adică setul de culori ce te ajuta să îţi organizezi foarte rapid la nivel vizual mail-urile :
- aveam subiectele în albastru şi expeditorii în negru
- aveam săgeată albastră spre stânga la reply oferit
- şi săgeată verde spre dreapta la mail forwardat
- aveam mai ales steagul roşu în partea stângă a mesajului pentru cele marcate importante.
Acum de pildă a fost înlocuit steagul ăsta cu o steluţă galbenă.
Nu zic că e acelaşi marcaj folosit de gmail.
Nu zic nici că galben nu e o culoare la fel de evidentă pe cât e roşu.
Dar au mai plasat-o şi în partea dreaptă, cine dracu' face scroll până în marginea aia a ecranului?
Aşadar, printre înjurături, am şi eu ceva întrebări :
de ce îmbunătăţim lucruri de care nu se plânge nimeni ?
de ce lucrurile de care chiar se plânge lumea rămân neschimbate?
de ce un mare furnizor de servicii îl copiază pe altul şi nu-şi păstrează particularităţile?
de ce, dacă tot schimbi, în loc să-mi uşurezi vizualizarea, mi-o îngreunezi?
de ce mă pui să consum timp ca să fac scroll până în dreapta dacă în stânga era mai simplu?
Şi în general, de ce schimbăm?
Aş lansa o petiţie : Contra mâncărimii în fund de a schimba lucruri ce funcţionează !
De ce imbunatatim tocmai lucrurile de care nu se plange nimeni? Noul yahoo mail e nasol foc!
marți, 6 septembrie 2011
Publicat de
Mihaeladm
la
23:42
Trimiteți prin e-mail
Postați pe blog!Trimiteți pe XDistribuiți pe FacebookTrimiteți către Pinterest
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
5 comentarii:
În primul rând softurile au nevoie de ugrade pentru a îndeplini noi standarde de securitate sau pentru a pune în aplicare noi metode de "tracking" iar schimbarea vizulaă este o strategie de marketing: dacă nu ar fi schimbat nimic vizibil le-ai mai fi făcut reclamă gratis?
Da, noul yahoo chiar e naspa.Nici eu nu inteleg treburile astea... dar, deh, cica asa trebuie.
Eu nu dau importanţă prea mare detaliilor, aşa că nu am sesizat vreo schimbare ...
asa e cu toate produsele cand ajung la un top... pe care nu mai pot sa-l depaseasca incep sa le strice fiindca nu mai sunt profitabile :)), acum nu stiu daca la servicii tine faza asta!
In 1997 am avut primul calculator, un 487 DX4. Rulam Windows95 cu aceeasi viteza ca acum windows7, chiar daca de atunci performantele calculatoarelor au crescut inimaginabil de mult. In tot acest timp, programatorii din toata lumea si-au luat salariile, la fel si producatorii de calculatoare, insa eu nu observ o imbunatatire a vitezei de lucru. Programele s-au complicat intr-atat de mult, incat degeaba au aparut calculatoare fantastice comparativ cu cele de atunci.
Parca si acestea au ajuns de unica folosinta.
Trimiteți un comentariu