Femeie, lumea te vrea perfecta. Dar chiar in halul asta, dragi barbati?

luni, 12 septembrie 2011

Eu, care-s antifeministă convinsă şi cred că bărbaţii sunt superiori femeilor în toate cele, începînd cu inteligenţa şi terminînd cu mitocănia.

Ei bine, eu asta totuşi am momente de rebeliune în care mă revolt contra tupeului unor bărbaţi ce pretind standarde ridicate şi oferă standarde tip genunchiul broaştei.

Spoturile publicitare reflectă mentalitatea şi stilul de viaţă predominant al unei generaţii, asta se ştie.
Tocmai de-asta aş vrea şi eu să cunosc persoana ce-a gândit reclama asta care mă revoltă pe mine.

O tipă drăguţică, desculţă, apare în imagine, în timp ce o voce întreabă serios şi grav :
'Ţi-e ruşine cu călcâiele tale? Atunci încearcă noua cremă xwz.'

Apăi da-ţi-o în căcâiele ei de treabă !
Am ajuns să fiu cercetată şi-n talpă ?
Mi se induce ideea că ar trebui să mă ruşinez pentru imperfecţiunea labei piciorului, ceea ce devine de-a dreptul tupeu respingător.
Creierul din spatele reclamei ăsteia cu ce parte anume din augusta-i persoană s-o fi ruşinînd ?, fiindcă, deduc, se cercetează milimetru cu milimetru şi e un  exigent extrem.

Am eu tendinţa de a face exact invers de cum mi se pretinde, dar ăştia cu crema de tălpi chiar puteau găsi o altă motivaţie pentru miracolul lor păstos.

Da, recunosc : eu am călcâiele crăpate încă de la începutul verii.
Şi ghici ! N-am de gând să le tratez nicicum, că-s ale mele şi la o adică, dacă sunt nevoită, după ele mă pot recunoaşte că-s eu şi nu mă confund cu alta.

O fi fost la Ahile vulnerabil tocmai la umilul călcâi, dar eu refuz să adopt criteriile perfecţiunii feminine ale epocii ăsteia, obligatorie din creştet până în călcâiele moi şi pufoase !

4 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

Hai ca asta e exagerata, serios! si eu am intalnit mitocani care mi-au spus ca am calcaile ca femeile de la tara (si eu tot cu ele crapate umblu ) dar nu ma intereseaza! azi maine o sa ni se faca observatie ca avem buza crapata iarna, ca de ce suntem arse pe umarul drept, ca de ce avem fire albe .....

Nice spunea...

Asta imi aduce aminte de o faza haioasa, cu multi ani in urma, o reportera l-a intrebat pe un celebru fotbalist roman: "care este primul lucru care-ti atrage atentia la o femeie"? Acesta a replicat: "ma uit la degetele de la picioare". Tipul glumea, evident, dar sunt multi barbati care sunt atenti la fiecare detaliu...ca la o adica sa aiba ce-ti reprosa.

Xaara Novack spunea...

"sa aiba ce-ti reprosa." - Nice, ai zis o vorba de duh, sunt de acord cu tine. Atunci cand cineva chiar vrea sa te caute, iti gaseste si negi sub limba.
Mie mi se exfoliaza pielea de pe talpa, si ma dau cu crema in fiecare seara. Mare branza! :))
Iar pentru "ciuperca piciorului" nu am inebunit sa dau aproape 100 ron pe produse "recomandate". Folosesc crema de galbenele de mult timp, si nu am mai avut probleme.

b.d. spunea...

De ce aceasta intrebare nu poate fi adresata si unui barbat ?
Ei nu pot avea calcaiele crapate ?;)

La asa cazuri se trezeste feminismul in mine...

Trimiteți un comentariu