Inima buna dar nervi slabiti. Efecte de reclama proasta.

marți, 5 iunie 2012

Ştiu şi eu principiul ăla  'chiar şi reclama negativă vinde'.
Dar nu cred în el, că la mine nu pupă principiul ăsta deloc.

Iar una din reclamele care, după cât mă duce pe mine capul, au fost construite să fie imbecile, agasante, imposibile, e cea a lanţului de farmacii Catena.
În primul rând e promovat de eternii enormi actori de şuşanele : Stela şi Arşinel.
Dar ca şi cum asta nu era de-ajuns, cei doi îs împănaţi şi cu un cântecel imbecil, voit drăgălaş, reieşit dulcel, 'Farmacia Inimiiiii, Catenaaaa'.

Carevasăzică dacă ai probleme cu inima te duci la Catena.
Dar dacă ai probleme cu nervii iritaţi de la cântecelele farmaciei inimiii catenaaa, atunci unde mergi?

Fiindcă eu la Catena nu intru nici să-mi cânţi !

6 comentarii:

Aliceee Traveler spunea...

La farmacia de la colt, si speri sa nu fie Catena :))

Unknown spunea...

Fi-le-ar Catena lor... Daca te prinde si intr-un moment prost iti vine sa spargi Tv-ul nu alta:|

FJ13 spunea...

Eu am zis intr-o postare,daca ei sunt cu inima,oare,care o fi farmacia calcaielor?

raul rual spunea...

i-au ales bine, chiar au nevoie de farmacie.
reclama comunista (gen)

Rudolph Aspirant spunea...

Da, nu stiu de ce, chiar in ciuda reclamei respective, care pe mine nu ma agaseaza chiar atat de mult tocmai din cauza d-nei Stela Popescu si a d-lui Alexandru Arsinel, (care mie mi se par simpatici si meritorii de a castiga un ban in plus si din diverse reclame, oricat de prost concepute ar fi ele, cum e si aceasta despre Catena), eu totusi NU pot sa sufar farmaciile Catena si NU stiu nici macar de ce. Imi plac mai mult farmaciile Sensi Blu, desi serviciul acolo este execrabil si persoanele care lucreaza acolo mi se par net subcompetente atat ca farmacisti cat si ca tehnicieni de farmacie, cat si ca vanzatori, plus ca au si produse mai scumpe...si totusi i-am patronat destul de des.

Zau, tare ciudat si instabil mai e si comportamentul consumatorului obisnuit...depinde uneori de niste chestii cam intangibile pana si pt cel mai experimentat dept de marketing.

Farmacia unde lucreaza cei mai buni farmacisti si tehnicieni de farmacie pe care i-am intalnit eu vreodata mi s-a parut una total obscura de pe undeva dintr-un colt de strada, in sect 2, care nici nu stiu cum se cheama, care e si mica, fara aer conditionat, si intotdeauna pare aglomerata, chiar daca sunt si doar 3 persoane inauntru pt ca nici nu ai loc unde sa te invarti, si de unde am cumparat eu uneori niste medicamente pt mama. Acolo am fost servit plus si educat la nivel super-competent profesional acolo si in ceea ce priveste medicamentele respective, si eventuale alternative mai ieftine, plus sfaturi generale in legatura cu posibile efecte adverse si igiena de viata, etc. Oricand m-as fi dus cu cea mai mare placere in aceasta farmacie mica si obscura de cartier, numai ca nu prea au o selectie deosebit de variata de produse cosmetice si de igiena, sau poate ca au dar efectiv nu au loc unde sa le expuna ca lumea, pt ca am descoperit si acolo niste chestii simpatice uneori, insa nu se observau de la prima vedere, fiind inghesuite si ascunse pe niste rafturi, unde trebuia sa-ti sucesti gatul ca sa le vezi, si nu prea ai bucuria locului mai larg unde sa te invarti ca sa faci shopping din asta mai relaxat.

printesazabib spunea...

zau daca nu ma apuca isteriile cand vad reclama asta :))) ma scoate din sarite la maxim...si buna intrebarea ta....ne ducem la alta...obvious :))))))))

Trimiteți un comentariu