Oferta bogata de cursuri pentru ploiesteni

luni, 4 iunie 2012

Acum doi mergeam la Bucureşti pentru câteva cursuri care mă interesau dar pe care nu le oferea nimeni în Ploieşti.
Adică dădeam banii şi pe tren, pierdeam şi timpul cu naveta, dar nu mi-a părut rău deloc.

În facultate am avut profesori care ne avertizau cât de importantă e formarea continuă.
Cred şi eu în ea, chit că vorbim despre dezvoltare profesională sau despre o pasiune personală care să ne mai detaşeze de stresul cotidian.

Acum însă uite că oferta s-a diversificat şi în oraşul nostru. Cei dornici de astfel de cursuri nu mai trebuie să meargă până în capitală pentru ele.
Dar important este să afle că se organizează astfel de lucruri şi în Ploieşti!

Mi se pare normal să direcţionez eventualele persoane interesate către site-ul www.succespersonal.ro/cursuri unde poate fi studiată oferta lor şi găsite toate info utile, fiindcă îmi amintesc cât de mult căutam eu astfel de oportunităţi acum doi ani şi nu mă putea nimeni ajuta cu o informaţie.

Eu personal am avut mereu trac când a fost nevoie să vorbesc în public, prin urmare aş cam avea nevoie de un curs de Public Speaking.
Acum fiecare după ce aspect doreşte să amelioreze la propria persoană.

Ar mai fi de spus că puteţi beneficia şi de o reducere de 20% din costul cursului dorit, numai să completaţi în câmpul  "De unde aţi aflat de acest curs"
codul de reducere, anume   letyourminddothewalking.blogspot.com

Parafrazând un slogan dinamic : urmează-ţi cursul !

3 comentarii:

mihaeladr spunea...

Si eu pot zice ca si tine "Eu personal am avut mereu trac când a fost nevoie să vorbesc în public, prin urmare aş cam avea nevoie de un curs de Public Speaking." Ce ma fac eu ca tb sa merg la revedere cu colegii de facultate si ma apuca niste emotii cand tb. sa-mi vina randul ca mi se gatuie vocea!! Sper sa fac fata! Apropo mi-ai adus aminte sa fac o postare la mine pe blog.

Mihaeladm spunea...

MihaelaDr, frumoasa ocazie de a vorbi in public ! Dar sper ca nu trebuie sa tineti un mic speech, ca eu nu stiu ce as face.
Te intreb fiindca noi am tinut numai reuniuni neoficiale, ne-am intalnit cate 9 colegi la o cafea. Fara profesori, fara festivitati.
Asa ca nu stiu cum se desfasoara, dar mi-ar placea o ocazie precum asta. :)
O revedere cat mai placuta !

Aliceee Traveler spunea...

si eu as dori un curs de agent de turism! nu stiu de ce inca nu m-am bagat la asta :(((

Trimiteți un comentariu