Mizeaza pe social media

sâmbătă, 19 iulie 2014


In lumea in care social media face o expunere rapida si eficienta a unui  brand, multi au inteles ca trebuie sa se bazeze pe o prezenta in acest mediu, pentru a avea sanse de castig in ochii publicului. Cu toate acestea, sa mizezi pe social media inseamna implicit sa cauti un expert, o agentie PR. Nimic nu este atat de simplu pe cat pare.
Cu ajutorul unei  firme de relatii publice vei putea avea un mix de metode traditionale de marketing si stilul modern, o abordare combinata ce cuprinde social media. Generarea interesului publicului vine in urma unui plan strategic de promovare, prin prezentarea produselor si nu numai.
Dincolo de rapiditatea cu care se raspandeste informatia in lumea online sa nu uitam ca strategia de PR este una complexa. Tinteste catre publicul tinta la momente potrivite pentru ca in cele din urma acesta sa vina catre tine (respectiv catre produsele/serviciile firmei tale). Cu alte cuvinte organizeaza evenimente, testari gratuite, ofera monstre, implica-te in societatea actuala. Direct sau indirect, in lumea online sau cea reala, abordarea trebuie sa fie la fel de profunda si de serioasa. Asta pentru ca vor conta chiar si cele mai mici detalii. Cand se vorbeste cu presa, ar trebui sa existe o singura persoana care sa faca acest lucru in mod constant pentru a nu deruta, pentru a nu rupe legatura de comunicare eficienta intre public si companie.
Expunerea online, crearea unei identitati online inseamna sa abordezi si o alta maniera prin care sa iti informezi si sa iti educi publicul.
In ceea ce priveste colaborarea intre expertii in PR si compania in sine exista acelasi stil clasic, traditional- cel mai important lucru este sa mentii legatura cu reprezentatii agentiei, pentru a fi mereu pus la curent cu strategia de PR si a oferi feedback si aprobare, dar si pentru a da informatii de care aceasta se poate folosi in timpul aplicarii unei campanii de PR.


3 comentarii:

e-provincia spunea...

Din ce in ce mai multe firme, chiar si mici, inteleg importanta online-ului...

Viorel spunea...

Cam toate firmele din ziua de azi apelezea la tot ce tine de internet

aditza spunea...

Pai asta este viitorul, ce sa-i facem?

Trimiteți un comentariu