In lumea in care social media face o expunere rapida si
eficienta a unui brand, multi au inteles
ca trebuie sa se bazeze pe o prezenta in acest mediu, pentru a avea sanse de
castig in ochii publicului. Cu toate acestea, sa mizezi pe social media
inseamna implicit sa cauti un expert, o agentie PR. Nimic nu este atat de
simplu pe cat pare.
Cu ajutorul unei firme de relatii publice vei
putea avea un mix de metode traditionale de marketing si stilul modern, o
abordare combinata ce cuprinde social media. Generarea interesului publicului
vine in urma unui plan strategic de promovare, prin prezentarea produselor si
nu numai.
Dincolo de rapiditatea cu care se raspandeste informatia in
lumea online sa nu uitam ca strategia de PR este una complexa. Tinteste catre
publicul tinta la momente potrivite pentru ca in cele din urma acesta sa vina catre
tine (respectiv catre produsele/serviciile firmei tale). Cu alte cuvinte
organizeaza evenimente, testari gratuite, ofera monstre, implica-te in
societatea actuala. Direct sau indirect, in lumea online sau cea reala,
abordarea trebuie sa fie la fel de profunda si de serioasa. Asta pentru ca vor
conta chiar si cele mai mici detalii. Cand se vorbeste cu presa, ar trebui sa
existe o singura persoana care sa faca acest lucru in mod constant pentru a nu
deruta, pentru a nu rupe legatura de comunicare eficienta intre public si
companie.
Expunerea online, crearea unei identitati online inseamna sa
abordezi si o alta maniera prin care sa iti informezi si sa iti educi publicul.
In ceea ce priveste colaborarea intre expertii in PR si
compania in sine exista acelasi stil clasic, traditional- cel mai important
lucru este sa mentii legatura cu reprezentatii agentiei, pentru a fi mereu pus
la curent cu strategia de PR si a oferi feedback si aprobare, dar si pentru a da
informatii de care aceasta se poate folosi in timpul aplicarii unei campanii de
PR.
3 comentarii:
Din ce in ce mai multe firme, chiar si mici, inteleg importanta online-ului...
Cam toate firmele din ziua de azi apelezea la tot ce tine de internet
Pai asta este viitorul, ce sa-i facem?
Trimiteți un comentariu