Bravo Basescu, teribil l-am apreciat marti seara

joi, 11 august 2011

Vă povesteam că mi-am luat toate măsurile de precauţie pentru a nu mai rata încă o dată, cam a cincea dată de fapt, primul episod din Seinfeld.

Ei bine, am fost la un pas de ghinion - Cât pe ce să ratez Seinfeld, cu alarmă setată cu tot.
N-a fost nici furtună, nici reparaţie la Electrica.
Iar eu, cu vreo juma de oră înainte de a începe serialul, pe la 20.20, mă aşezasem în fotoliu şi cu ochii la teve, deşi nu mă interesa emisiunea difuzată. Iar ca să mă asigur că nu uit nici pentru ce sunt acolo, aveam şi telefonul lângă mine, cu alarma programată pentru orele 20.55.

Însă pe la 20.30 simt că alunec cu husă cu tot din fotoliu :
declaraţie de presă organizată de Controceni, Preşedintele vorbind despre noua criză,  bănci etc
Taică-miu e unul din ultimii fani ce i-au mai rămas lui Băsescu. Şi nu orice fel de fan, ci din categoria die-hard fans - nu ratăm nici o conferinţă, nici un interviu, nici o vorbuliţă, nici o hăhăială.
În casă nu trebuie să se audă nici Pisu când vorbeşte Tovarăşu.

Vă daţi seama în ce panică intrasem ! Cum să-i spun eu lui taică-miu că vreau să schimb canalele de pe care rostea omul ăsta sentinţele ţării ? :
'Pentru ce?'
'... să văd şi eu un serial ...'
'Ce serial?'
' ... cu un tip care vorbeşte despre nimic ...'

Am avut noroc însă : Băsescu, uite cum e el totuşi băiat de treabă!, a terminat declaraţia în vreo 20 de minute. Iar cum e şi cătrănit pe presă, n-a mai stat nici la şuete după.

Deci, vă pot anunţa : serialul Seinfeld începe cu Jerry şi George vorbind în cafenea, despre cel de-al doilea nasture de la cămaşă şi importanţa lui majoră în rateul sau succesul unei cămăşi.
Iar în primele două episoade Elaine nu e nici măcar menţionată. (mi-ar fi plăcut să fiu precum tipa asta, dar în loc de Elaine sunt doar ca mine. Ceea ce e destul oricum!)

12 comentarii:

Zodrac spunea...

Si mie mi-ar plăcea să fiu Seinfeld, dar...

Xaara Novack spunea...

Mie imi place Kramer, dar pentru asta mi-ar trebui schimbare de sex (care era sa se intample azi cand m-am lovit de spatarul unui scaun)

Eu am noroc, la mine in familie toti suntem anti-basescu. Pana si catelul... nu a privit nimeni declaratia, decat franturile date pe la stiri. Oricum nu spune nimic, ce spune e exact invers sau total opus realitatii. Pierdere de vreme. :)) In place frustrarea sa de a se lua tot timpul de presa.

Ah, inca ceva. Nush daca ai observat (mie mi se mai intampla sa observ chestii mici, dar importante) tvr-ul la sigla avea inainte steagul romaniei. Acum sigla este portocalie. Dar sunt sigura ca e doar pentru sezonul estival...

Tin minte sapt trecuta parca, Boc vorbea de echilibru :)))) cum sa vorbeasca de echilibru cineva cu un palmares de cazaturi pe la emisiuni...

Seara buna!

aditza spunea...

@ Xaara Novack - Culoarea siglei Tvr 1 s-a schimbat de multa vreme. A fost o scurta perioada cu steagul Romaniei la acel R de la tvR . Acum sunt culori diferite pe tvr-uri diferite
TVR 1 - culoare albastra
TVR 2 - culoarea portocalie
TVR 3 - culoarea violet
TVR Cultural - culoarea verde
TVR Info - culoarea rosie
TVR International - culorile Romaniei (daca nu cumva le-au schimbat, ca eu nu mai print TVR-ul asta)

Xaara Novack spunea...

@aditza - foarte colorat Tvr-ul. Eu priveam Tvr Cutural, din cand in cand. Acum televizorul meu s-a hotarat sa mi-l ascunda, iar eu ca om lenes ce sunt, am incetat sa-l mai caut prin canale.

OLGA2010 spunea...

MAI CREDE CINEVA IN CE SPUNE ,el

aditza spunea...

@Olga2010 - Eu inca mai cred in Basescu, dar nu-l voi mai vota in noul mandat. Vreau sa fac alta alegere.

Mihaeladm spunea...

Zodrac, nu-i rau sa-ti placa sa fi fost Seinfeld. Problema ar fi sa-ti gasesti puncte comune cu Kramer. ;)

Mihaeladm spunea...

Xaara, eu din pacate am ceva din destinul ironic al lui George. :)
Bine, si din Kramer am ceva, tot mi s-a zis mie ca nu am nici o contributie la societatea astea. :)

Frustrarea lui Basescu deriva din caracterul lui, nu cred ca exista persoana de care sa nu se fi luat el, numai fiindca il deranjeaza, dincolo de orice temei logic sau legal.

Iar la teve in general nu prea ma mai uit, dar nu ma mira ceea ce imi spui. Pupincurismul traiasca !

Mihaeladm spunea...

Aditza, daca nu te-as sti as spune "uite cine se uita la teve".
Avand in vedere ca te cunosc, nu mai comentez, ca doar stiu ce spirit de observatie ai !

Mihaeladm spunea...

Xaara, si eu am avut momentele mele cu TVR Cultural.
Acum ar cam fi necesar sa cotesc catre TV5, dar inca in familia mea tata vrea sa-l vada pe Base. :(

Mihaeladm spunea...

Olga 2010 , din pacate mai sunt destui oameni ce cred in ceea ce spune el.
In cazul de fata insa eu n-as fi crezut daca imi spunea ca va vorbi doar 20 de minute si vezi bine ca as fi gresit sa nu-l cred - chiar a fost scurt ! :)

Mihaeladm spunea...

Aditza, cu alegerile politice esti exasperant.
Daca ar citi tata ce-ai scris aici ... ar creste inima in el de placere, ca mai gandeste cineva ca el ! Serios.

Trimiteți un comentariu