Postare scurta, pentru toti ce au simtul umorului. Si privire buna.

joi, 18 august 2011

M-am străduit să vorbesc despre o chestiune serioasă în seara asta, însă cineva m-a deturnat din (mai degrabă lipsa mea de) concentrare cu o atitudine entuziasmată şi entuziasmantă.

E vorba de Fetita Junglei 13 , la care tocmai am văzut o poză-şotie.
Şi-aşa mi-am amintit că am pozat şi eu anul trecut ceva similar.

Era lângă Oneşti, un orăşel din Moldova, Mihaeladr poate confirma amplasarea lui în judeţul Bacău.
Iar Aditza poate confirma veridicitatea pozei.
Sper să puteţi citi inscripţia.

Cu aşa oameni să tot trăieşti fain !

11 comentarii:

Zodrac spunea...

:)) Oare de ce un anunț pe care scrie că clădirea e păzită de pisici, are pe el o pisică speriată?

Fetita Junglei13 spunea...

@Zodrac- asta m-am intrebat si eu :))
Mihaela eu la Radauti am vazut cele mai multe afise cu si despre caini fiorosi si asa mi-a venit ideea cu un caine pasnic.
Am sa caut printre poze si daca nu gasesc am sa merg sa fac alta,la o amica, are una cu si despre pisici,dar mult mai mare.

b.d. spunea...

Mie, pisica asta imi pare mai curand,...furioasa;)

Mihaeladm spunea...

Zodrac, ideea cred ca era sa para o pisica din acelea care se infoaie cand sar ele la bataie.
Din pacate pana si ideea asta a iesit cu umor, mie imi pare o pisica usor electrocutata. :)

Mihaeladm spunea...

FJ13, ideea cu cainele jucaus mi-a facut seara frumoasa.
Prin Bucovina insa imi amintesc si eu ca oamenii nu prea le au cu glumele, desi sunt oameni de treaba si gospodari, dar asta pana vine vorba de ograda lor.
O astept si pe cea despre pisici. :)

Mihaeladm spunea...

B.D. , :) si eu cred ca ideea era ca pisica sa para infuriata, precum in Parisul Vesel - imi amintesc genericul de desene animate prezentate de Viorica Bucur. In alte vremuri. :)
B.D., tie iti sunt datoare cu un raspuns mai vechi. Am intentionat sa mai fac niste poze prin zona, dar intre timp mi-am stricat si aparatul foto si nici n-am mai ajuns prin partea aceea a Ploiesti-ului. Dar am sa mai povestesc despre asta, imi face bine .

mihaeladr spunea...

Cand ai fost prin judet?

Mihaeladm spunea...

Aaa, Mihaeladr, asta era anul trecut. Cam tot pe vremea asta.
Anul asta imi programasem inca o vizita pentru Castelul din Darmanesti, dar vezi si tu pe blog pe une am ajuns in locul planului asta. :)

mihaeladr spunea...

Cand ajungi prin zona da de stire!!!

mihaeladr spunea...

Nici eu nu am ajuns la castel la Darmanesti. Facusem o postare anul trecut. Daca o sa ajung a sa-ti spun!

Lillee spunea...

Ahahaha, atentie, pisici? =))
Ar trebui sa-mi pun si eu pe poarta.

Trimiteți un comentariu