Gasim solutii la orice probleme, de ce nu om fi apreciati?

joi, 4 august 2011

O ştire de fapt divers prea îmbucurătoare pentru creativitatea românului în situaţii nasoale, deci v-o împărtăşesc.
Acum ceva zile presa demasca colcăiala de şobolani din interiorul unui spital bucureştean. De pneumologie.

Azi au filmat din nou, se pare că lucrurile s-au îndreptat.
De data asta n-au mai găsit şobolanii, doar multe pisici plus câţiva câini.
Reporterul comenta cum că aceste noi hoarde au fost aduse pentru a stârpi şobolanii.
Ceea ce bănuiesc că e fals, fiindcă tot presa a menţionat că între timp a avut loc o dezinsecţie la spitalul cu pricina.
Răutăcioşi ca de obicei comentatorii  ! Eu sunt sigură că pisicile au fost colecţionate pentru alt motiv.

10 comentarii:

Xaara Novack spunea...

Eu azi am preferat stirea cu Cseke Attila care a demisionat.
Mi-a parut asa rau de el! Mi s-a rupt coarda de la mandolina...Era un ministru asa bun! Atat de competent! Atat de potrivit pentru functia sa! A facut atat de multe pentru "sistemul sanintar?".
De-aia au disparut sobolanii! Au fost atat de suparati ca attila a deminisonat, incat s-au sinucis in masa. si cu - daca prefera cineva.

Mihaeladm spunea...

:)) Xaara, sa stii ca prefer varianta asta a ta! Parca il si vad pe Cseke ratacind dezamagit la ora asta in cautarea unui birt unde sa-si inece disperarea ca n-a putut salva sistemul , si-n urma lui, fideli , sobolannii marsaluind in liniste sa nu-i deranjeze tristetea. Ohhh, daa, clar varianta ta e mai viabila decat ce-au zis aia la teve ! ;)
Culmea insa : maica-mea s-a si bucurat ca a demisionat omul, de parca ar veni vreun mai-breaz. :))

Xaara Novack spunea...

Alcool metilic si niste lacrimi de crocodil (sau mai bine nu, ca poate isi face Udrea din ele niste pantofi noi)
:)) Of! E ca faza cu "A murit regele!Traiasca regele!" ~ "A plecat dracu'. Vine frate-su'" Normal ca vine alt om competent, care sa reformeze sistemul.

Mihaeladm spunea...

eu ca si tine Xaara ma amuz cu politica fiindca nu prea mai am asteptari. Ma intristeaza doar cand vad ca, precum maica-mea, mai sunt oameni care se iluzioneaza bucurandu-se. Capacitatea unora de a se autoiluziona ramane nemarginita! (la mine functioneaza doar in dragoste, nu si-n politica :) )

Xaara Novack spunea...

Mama ta nu cred ca se iluzioneaza mai rau decat o fac ei atunci cand spun ca ei au adus atata bine in tara asta. La cei care se iluzioneaza asa, speranta are ceva bun in ea. La ceilalti, e doar o inventie bolnavicioasa.
Dar la mine nici in dragoste nu merge :))

Zodrac spunea...

Stii vorba aia: "Cand pisica ni-i acasa soarecii joaca pe masa", probabil au pus-o in aplicare:)), gluma-i gluma dar mi se pare jenant si sa spuna ca au adus pisici ca sa scape de sobolani, ca daca imi zicea bunica acest lucru intelegeam dar e vorba de o institutie de stat totusi. Probabil ca au ales varianta cea mai simpla: s-au gasit sobolanii si asa au explicat si pisicile si cainii, fara sa mai dea si alte explicatii. Numai sobolanii sunt de vina:)

Lillee spunea...

Cum sa aduca pisici pentru a scapa de sobolani? Asta-i parca un pamflet... ceva. Gizas Craist...

Mihaeladm spunea...

Xaara, esti un pic mai ingaduitoare cu politicienii decat sunt eu - eu nu cred ca ei se iluzioneaza spunand cat bine au facut tarii, cred ca ticalosii astia sunt constienti ca n-au facut decat rau, dar la nivel declamativ nu pot recunoaste asta.
Cat despre dragoste, aici esti o norocoasa : eu mi-am promis sa ma maturizez cu iluzionarile, dar parca inca nu-mi vine sa renunt la ele, ca la inceput prind bine. :))

Mihaeladm spunea...

Zodrac, tind sa cred ca a doua varianta propusa de tine e cea adevarata : in fapt pe langa fiecare spital exist haite de caini si ceva pisicute, iar invazia sobolanilor le-o fi oferit pretextul sa justifice macar pisicile.

Mihaeladm spunea...

Lillee, pamfletul asta din pacate se numeste Romania :(

Trimiteți un comentariu