Veste mult asteptata pentru mine. Anunt scurt pentru cei cu umor super fin.

vineri, 5 august 2011

Am văzut până acum de vreo câteva ori Seinfeld. E în triunghiul serialelor mele de comedie preferate.
Dar niciodată n-am reuşit să nimeresc primul episod.

Cum eu nu mă uit la filme/seriale pe net, acum dau pe dinafară de bucurie citind anunţul :
de marţi, 9 august, orele 21, Pro Cinema reia serialul Seinfeld !

De data asta îmi pun alarmă la telefon să nu mai uit, dacă am noroc sper să nu-mi închid nici telefonul.
Simt că asta e şansa mea !
Numai să nu oprească ăştia curentul marţi, orele 21. Sau să dea vreo furtună timp de 45 minute.

6 comentarii:

raul rual spunea...

inseamna ca iti place si FRIENDS. eu il revad cred a 5-a oara. \Seinfeld il stiu pe de rost

aditza spunea...

Sau sa inceapa cu episodul al doilea =))

Mihaeladm spunea...

Raul, si eu stiu Seinfeld pe de rost. Noroc ca ai marturisit si tu, ca ma simteam aiurea recunoscand ca inca ma mai uit. :)
Da, si Friends imi place.
Si mult de tot imi plac Cheers si Taxi, mi-ar placea sa mai existe atmosfera de "tovarasie" din serialele astea, tovarasie in cel mai bun sens, in lipsa unui cuvant mai potrivit.

Mihaeladm spunea...

Aditza, daca dorm marti seara la fel cum am dormit azi dimineata, chiar ca Seinfeld are sa inceapa direct cu episodul numarul 2. :))

Lillee spunea...

Seinfeld? Mai bine il dadeau la 8 dimineata... cred ca aveau audienta mai mare. :))

Mihaeladm spunea...

Lillee, la 8 dimineata ?? Da' ce rau ti-am facut eu sa vii cu asa propunere ? :)

Trimiteți un comentariu