Plan de weekend. Solicit sfaturi despre aparatele foto, care aveti pasiunea asta.

vineri, 5 august 2011

La Braşov am avut parte de două suprize : prima a fost să descopăr cel mai fain oraş din România din cele umblate până acum, a doua a fost să-mi vătămez iremediabil aparatul foto.

M-am ales acum cu un nou compact, un Fujifilm Finepix. Problema e că nu ştiu să umblu cu el, nu prea mă ascultă.

Aşa că weekend-ul exact în scopul ăsta am de gând să-l folosesc. Ceva bloguri de citit şi multe informaţii tehnice legate de camerele foto. Fără gospodăreli !
Dacă aveţi sfaturi pentru mine chiar vă rog, orice sfat despre realizatul de poze sau manevrarea aparatului este bine-primit.
Sau poate link-uri interesante pentru documentare, de unde v-aţi informat / rafinat voi.

Momentan rămând la ipostaza de nebună după fotografie şi tot pe-atâta nepricepută în nebunia asta.

12 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Spor.Asta e una dintre postarile ce or sa apara pe blog zilele astea,dar din pacate,tot cerinte de ajutor.

Costin Comba spunea...

Daca vrei sa inveti aparatul pe care il ai, cauta comentarii despre el pe net.
Daca vrei sfaturi despre fotografie, eu iti recomand o carte editata sub sigla National Geografic numita "Fotografia - Ghid practic", este tot ce iti poti dori de la o carte, te va invata multe.

Zodrac spunea...

Intr-adevar, foarte frumos Brasovul, singurul lucru care ma deranjeaza, ca sofer, este ca parca acuma au descoperit sensul giratoriu. Nu zic ca nu sunt bune, dar ce-i prea mult nu-i sanatos.

Lucian Vasile spunea...

Cel mai bine este sa scapi de el. Am avut si eu Fuji Finepix si abia am asteptat sa il dau. Distractie placuta in Kronstadt!

Xaara Novack spunea...

@Zodrac - Craiova e plina de sensuri giratorii! Din trei intersectii, doua jumatate sunt cu sens giratoriu :))
Eu spre ex. am aflat abia la un an dupa ce il cumparasem despre setari mai complicate, din greseala de la o colega, subiectul venind fara intentie. Important e ca explicatiile sa fie clare si simple.
Distractie placuta si sper sa faci poze faine!

Mihaeladm spunea...

FJ13, sporul inca n-a fost, ca au survenit desigur rasturnarile de plan. Adica stat departe de computer in weekend.
Ramane deci pe ssaptamana care vine cu documentarile.

Mihaeladm spunea...

Costin, multumesc pentru recomandare.
Pana la carti sau cursuri am de gand sa caut exact acele comentarii sau forumuri ale utilizatorilor pe care mi le-ai indicat si tu.

Mihaeladm spunea...

Zodrac, te cred pe cuvant cu Brasovul. Eu de fapt noi l-am vazut din postura celor care fac bataturi in doua zile de vizitare. ;)
De-asta nici nu ne-a deranjat nimic.

Mihaeladm spunea...

Lucian :)) nu suna deloc incurajator experienta ta cu Fuji. Cu atat mai mult cu cat eu am reusit performanta de a scapa de Sony CyberShot fara sa imi propun. Tocmai scapandu-l la propriu. :)
Deci imi convine sau nu, Fuji e singurul aparat foto pe care o sa-l "pup" o perioada buna. ;)

Mihaeladm spunea...

Xaara, inca nu am poze cu care sa ma mandresc, desi sunt de parare ca, daca ai ochi, mana si sensibilitate, poti realiza o fotografie graitoare cu orice fel de aparat.
Experienta ta la un an de la cumparare ma incurajeaza - inseamna ca nu sunt singura care nu le are cu tehnica, dar nu e cazul sa disper.
Important e sa ajung si eu la toate setarile lui, sa-l cunosc bine, ca apoi sa-l pot manevra, pe cat posibil, dupa cum imi doresc.

Costin Comba spunea...

Primul meu aparat digital a fost un Fuji fd6500FD, nu am nici un repros asupra lui.
Te invit sa accepti provocarea "Life in Picture", de pe blogul meu.

Mihaeladm spunea...

Ohoo, Costin, pai tu ai inceput profesionist !
Ideea cu Life in Picture am sa o preiau in sapatamanile viitoare probabil.

Trimiteți un comentariu