Nu-l tradez eu pe Nadal, dar baiatul asta ...

marți, 6 septembrie 2011

Mă uit captivată pe Eurosport.
In turnel american de Mare Slem joacă Djokovic cu un tip de care n-am mai auzit până acum.
Are băiatul şi-un nume imposibil de reţinut, cică e ucrainean.
In schimb are o mutră imposibil de uitat.

Ce vă povesteam eu mai demult despre italianca Schiavone?, că dacă ar fi să ilustrezi mersul unui bărbat pe ea ai alege-o.
Ei bine, Dolgopolov (v-am prevenit că are un nume aiurea) e cea mai drăguţă tipă dintre toţi jucătorii de tenis.
Sunt convinsă că un pic de fard şi-un ruj discret i-ar accentua delicateţea trăsăturilor.

Tipul e şi subţirel foc, deci nici corpul nu e de lepădat.

Şi-n plus are nişte mişcări din când în când de juri că vine direct de la şcoala de balet rusească.

Hai mai bine vă las o poză (sursa foto aici ), dar, cum pozele nu-l prea avantajează, vă recomand să nu evitaţi un viitor meci cu el.
Şi-apoi să-mi spuneţi dacă-s eu perversă că mi-o imaginez pe Schiavone bărbat, iar pe Dolgopolov în rochie şi machiat !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu