Ai grijă ce-ti doresti si sa formulezi dorinta in toate detaliile

miercuri, 14 septembrie 2011

Astăzi ar fi trebuit să fiu la Roşia Montana.
Cerusem doar vreme frumoasă, cald cât vara, că-s friguroasă.
Mă interesasem deja de cazări ieftine.

Îmi făcusem şi planul cu 'obiectivele turistice' pentru cele trei zile :
mocăniţa ardelenească,
o dimineaţă geroasă cu un răsărit
şi o seară cu aburi de ceaţă şi un apus,
toate pe dealurile superbe din Apuseni.

No, vreme caldă e,
forările încă n-au început,
Apusenii tot acolo,
iar cazările tot ieftine.

Numai eu sunt acasă !
De ce ? Simplu : ceea ce mă gândisem că-mi va fi cel mai uşor, adică transportul, s-a dovedit a-mi pune pofta-n cui.
Nu numai că e dificil foc de ajuns până la Roşia, că asta ştiam deja.
Trebuie luat un microbuz din Alba Iulia până în Abrud şi încă mai sunt 7 km de mers pe jos, sau aşa ceva.

Dar ticăloşii au scos trenurile accelerat pe ruta Bucureşti - Alba Iulia. Eu acum am descoperit !
Iar un IC nu-mi permit.
Plus că ar fi haios să merg tocmai către boemia rurală de Roşia Montana cu InterCity-ul !

Se mai miră că n-au turişti în zone atât de frumoase din ţara asta.
Apăi cum să aibă dacă se străduie să le izoleze căile de acces cât mai mult ?

5 comentarii:

Lillee spunea...

Da, vorba ta. Si se mai mira. Dar mai au tupeu sa se mire?
Poate la anul va fi altfel...

Fetita Junglei13 spunea...

Da va fi,mai rau,din punctul acesta d evedere,al transportului doar.

Aliceee Traveler spunea...

Tristt foarte trist, din pacate asta numai la noi in tara se intampla :(((, ales fac turism si din piatra :(((

Aliceee Traveler spunea...

*altii

Marian spunea...

Ai incercat vreodata autostopul?

Trimiteți un comentariu