As mai merge o data, chiar m-am amuzat

sâmbătă, 10 septembrie 2011

Aveţi slăbiciuni pentru lucrurile cu care aţi copilărit? Eu am. Aşa încât am ţinut să văd la cinema Ştrumfii.
La cinema-ul ploieştean la care am mers prima oară după mult trâmbiţata renovare în legătură cu care eram sceptică.
Vă anunţ din start că filmul e 3D şi costă 15 roni. Dar merită bănuţii toţi.
Am vrut să merg în compania cuiva, da' cum nu s-a nimerit, nimic nu mi-a stat în cale dacă a fost vorba de Ştrumfi.

La orele 12.57 tanti ce repartiza ochelarii 3D ne tot grăbea 'hai mai repede, că începe!'. În condiţiile în care filmul începea la orele 13. Iar eu una nu-s genul ce se grăbeşte nici dacă-i anunţată 'dulău fioros venind în goană din spate!'.
Intru în sală şi văd deja ştrumfi pe ecran. Crezusem că era trailer-ul, dar nu, era deja filmul. Mă uit la ceas. 12.58.
Şi da, am ceasul exact, fiindcă sunt mereu la timp.
Asta după ce anul trecut am pierdut trenul pentru un minut, privind la ceasul meu (in)exact (atunci).

Filmul îi fain.
Deşi amestecă şi oameni reali în animaţie, iar eu eram obişnuită doar cu desenul animat.
Nu vă povestesc subiectul, puteţi vedea trailer-ul.
Eu una aş fi preferat mai fără discursuri lacrimogene hollywood-iene, că nu mai sunt la vârsta să pic în dulceaţa lor. De pildă momentul despre cum ştii dacă eşti pregătit să fii tătic dintre Stăpânu' şi Tata Ştrumf eu l-aş fi 'ştrumfit' din scenariu. Dar nah, filmul nu e făcut la comandă pentru mine, aşa că la copii  poate fi bun un pic de idealism didactic searbăd din ăsta.

Foarte reuşite sunt însă efectele 3D.
Am mai văzut un Ice Age la 3D şi atunci mai mult îmi exersasem imaginaţia decât ochii tocmai să depistez ceva urme de tridimensionalitate.
Dar aici chiar sunt vizibile şi credibile efectele - de vreo două ori am avut senzaţia că dacă întind mâna ating ştrumful, dar m-am abţinut, că nu vroiam să apar în film.

A fost lume multă în seria în care am ajuns eu la Ştrumfi. Multă pentru cât e obişnuit Ploieşti-ul.
Din păcate le stricam eu media de vârstă spectatorilor.

Iar cinema-ul renovat din Ploieşti chiar merită să-l vizitaţi - arată bine, e confortabil.
O menţiune în plus şi pentru toalete, că dacă n-ar fi fost curate şi funcţionale făceam pe mine.

O fetiţă cu rinichii la fel de slabi ca ai mei a fost întrebată de mămică de i-a plăcut filmul. Puştoaica i-a răspuns vioaie : 'a fost ştrumfesc!'.
Deci nu vă ştrumfiţi la bani, dacă mai aveţi ceva suflet de puşti prin voi !

Şi nu, eu nu consider enervant cântecelul.
La la la schtroumph la la , viens le schtroumph et toi

Pentru ploieşteni - filmul a fost prelungit şi săptămâna asta, însă rulează doar în seria de la ora 1.

3 comentarii:

Zodrac spunea...

Hmmm... La cinema nu am fost cat am stat acolo desi aveam de gand. Acum e prea tarziu.

Aliceee Traveler spunea...

Eu nu ma pot uita la desene :((((

Bogdan spunea...

Poate o sa-l programeze si pe la 3D Cinema Caffe la ore mai de seara ... Sa merg cu sotia dupa serviciu :)

Trimiteți un comentariu