Reconsiderarea hulitilor. Dar oare e cazul? Voi ce credeti ?

duminică, 25 septembrie 2011

Una din multele parcele cu flori văzute prin toată Azuga a fost prin preajma gării.
Nu chiar o parcelă, e drept, căci era un teren viran.

Ideea e că minimele mele cunoştinţe de botanică, deci aproape intuiţia mai degrabă  mi-a şoptit că florile de mai jos ar fi flori de ciulin.

Vă las mai jos imaginea lor, dar vreau să-mi spuneţi şi mie ce flori sunt movuliile?

Nu de alta, dar dacă sunt de ciulin, atunci să nu mai aud niciodată că există paraziţi total inutili pe lumea asta, poftim ce frumuseţi sălbatice şi naturale pot rodi ! (Le iau şi eu apărarea celor cu care sunt de-o teapă, e firesc doar.)

Postarea asta e mai ales pentru MihaelaDR care astă primăvară mi-a domolit un pic pofta de flori roşii, sper să îţi placă şi cele mov, cu nimic mai prejos dacă mă întrebi pe mine.

5 comentarii:

Anonim spunea...

ciulinii garilor, deci! florile ciulinilor se pastreaza cu dor, mai ales in breve heart! remember?

Aliceee Traveler spunea...

habar nu am aveam de aceasta floricica, dar e foarte draguta

mihaeladr spunea...

Multumesc, sa stii ca imi plac florile "salbatice". Nu mai imi aduc in casa flori ca sa le pun in vaza din mai multe motive. Imi place sa le vad acolo unde cresc ele!!

Fetita Junglei13 spunea...

Ciulini.Sunt pline dealurile si islazurile de ciulini d-astia,i-am pozat infloriti,rasfloriti,uscati,batuti de vant.Sunt ciulini de la mama lor si inteapa al naibii de rau.

Nice spunea...

Oare sunt singura careia nu-i plac ciulinii? :D

Trimiteți un comentariu