Asa da! Daca e Rat atunci tin si eu cu Nationala

marți, 6 septembrie 2011

Sunt totuşi consternată pe criterii estetice.
Estetica e criteriu destul de important pentru mine - am tendinţa să mă împotmolesc în oameni frumoşi, în ciuda raţiunii.
E drept, am ajuns la vârsta la care nu mă mai îndrăgostesc de tipi frumoşi ci de tipi interesanţi.
Insă tot pierd un pic de timp şi activez un mănunchi de nervi din pricina frumuseţii unora.

Acum intervine partea unde mă arăt revoltată faţă de gusturile banale şi molatice ale celorlalţi.
La mine în familie băiat frumos e considerat Torje.
Eu în schimb prefer de pildă un Ionel Ganea, un Răzvan Cociş, un Răzvan Raţ, asta ca să rămân în sfera microbistă şi să nu-l fac pe Dave Gahan să sughiţe şi azi.

Am să vă las mai jos două poze, poate îmi puteţi voi explica aşa paradoxuri estetice :
când zici un bărbat frumos bănuiesc că ar trebui să emane virilitate prin trăsături, hotărâre, seriozitate. Un brunet cu ochi căprui le cam nimereşte, pur şi simplu; deh, puterea cromaticii.
Un blondin va părea mereu un spălăcit blajin sau un blânduţ hlizit în comparaţie cu un brunet reţinut.

Apăi dară Cum să-l încadrezi pe Torje la băieţi frumoşi? După ce diluarea a simţului masculinităţii?

Precizare importantă : eu cataloghez aici din perspectivă strict teoretică, de dragul analizei cum ar veni.
Iar estetica frumosului la mine se opreşte, decent de data asta, la mutrele indivizilor.
Nu vreau să aud că indicatorii virilităţii sunt muşchii, că zău n-am de gând să consider vreun Gheorghiţă ce taie porci mai masculin decât un slăbănog osos !

Şi nici nu-mi treceţi în cont gânduri necurate, că n-am.
Analizez la rece, că tocmai ce-am savurat o îngheţată .

Precizare pentru bruneţi :
nu vă simţiţi prea flataţi, providenţa organizează echitabil calităţile întotdeauna.
Precizare pentru şateni :
nu vă simţiţi lezaţi, eu însămi sunt o banală şatenă. Plus argumentul oferit bruneţilor.


p.s. E drept acum, dacă-i Raţ căpitan atunci ţin şi eu cu România la Naţionala de fotbal.
Cu o excepţie : în meciurile contra Franţei voi ţine totuşi cu Franţa. Fiindcă la mine prin vene predomină fidelitatea şi nu naţionalismul.
Torje. Sursa foto aici
Raţ. Sursa foto aici
Încă un p.s., că nu mă pot abţine : da' are Raţ ăsta nişte ochişori râzăreţi şi rotunzi de veveriţă, zău că nu poate nimeni argumenta că nu-i băiat frumos !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu