Vocea Romaniei are si ambitus, si timbru, da' si hormoni cam multi

miercuri, 28 septembrie 2011

Am urmărit X Factor pe Antena 1 la prima ediţie, se anunţa a fi un format de succes şi o emisiune pe gustul meu. Dar la fel de curioasă eram şi faţă de Vocea României de pe Pro tv.

Astă seară, printre minute, am reuşit să văd majoritatea concurenţilor.
Spre oftica mea, trebuie să recunosc că şi de data asta formatul Pro teve-ului e mult mai interesant decât cel de la Antena 1. Show-ul e garantat pur şi simplu de suspans, pentru că aici trebuie să aleagă fiecare jurat, dar şi fiecare concurent la rândul lui trebuie să opteze pentru un jurat.
În plus, ideea folosită e chiar un test interesant, cei patru juraţi stând cu spatele la candidaţi şi alegându-i, sau nu, doar pe baza vocii auzite.
Prin comparaţie, concursul de la Antena 1 e monoton, dacă vreun concurent face show bine, dacă nu ... nasol.

Juraţii Pro tv-ului sunt Smiley, Moga, Brenciu şi Loredana. Pe doi dintre ei, recunosc, mă irit numai când îi văd, fără legătură cu calităţile lor vocale.
Pe Smiley îl descopăr a fi simpatic, un tip cu replică, carismă şi la locul lui, sau încă nu o fi vrut să-şi etaleze aroganţele şi extravaganţele.
Moga nu mă miră, e cam la fel de limitat pe cât îi e muzica.

Loredana ... pfff, de fiecare dată când o văd, femeia asta îmi dă senzaţia că violează bărbaţii.
Nu-i de ajuns că are trăsături accentuate pe care şi le evidenţiază prin machiaj, de ajunge să semene cu un travestit!  După ce că nu are pic de feminitate, îşi mai condimentează atitudinea cu atâta agresivitate, se bagă pur şi simplu în bărbaţi, prin mişcări sau replici, încât de multe ori se jenează respectivii. Astă seară am văzut-o într-o tentativă de căţărare pe Smiley, mai departe am sărit peste câteva minute. Aveam treburi.

În contextul ăsta, revelaţia serii a fost Horia Brenciu. Era individul ăsta mai în călduri decât însăşi Loredana ! Nu ştiu ce îi puseseră în ceai înainte de emisiune, dar se manifesta ca un primat, zbiera peste concurenţi, se extazia la vederea tipilor, hăhăia cât toată sala adunată, făcea declaraţii de aveai nevoie de lămâie, punea pauze între cuvinte de reieşeau aluzii sexuale etc
Şi după ce toată seara a salivat pentru fiecare concurent mascul, la vederea unei tipe absolut superbe (pe care n-a ales-o nici unul din juraţi pentru că tipa a oferit o variantă originală a unui cântec prea cunoscut!!) a încercat să dreagă busuiocul şi a reuşit să alunece până la rolul imbecilului mârlan, oferindu-i-se să-i dea blondei lecţii în particular.

Voci sunt în concursul ăsta, oho ! Aproape toţi concurenţii au voce, unii chiar un stil deosebit.
Păcat că formatul Pro tv-ului, pe lângă binecunoscuta marşare pe latura emoţională prin cazuri sociale, foloseşte suspansul formatului în mod greşit.
Aşa încât În loc de suspans, faptul că juraţii îşi dispută concurenţii nu rezultă decât în hormoni eliberaţi prin aluzii sau grohăieli brenciene.

E drept, nimic nu-mi displace mai mult decât un bărbat ce se crede şmecher încercând numai aluzii sexuale, că doar până acolo îl însoţesc neuronii. Mârlanii agresivi verbal ce îşi permit insinuări cu persoane nou-cunoscute sunt buni numai de pus la grădina zoologică, dacă e după mine.
Totuşi, pentru binele emisiunii : sper ca regizorul să-i taie pe viitor microfonul lui Brenciu, măcar în timp ce bietul concurent îşi cântă piesa!

1 comentarii:

Lillee spunea...

Si mie mi-a placut, insa mult mai misto e emisiunea de peste hotare. :)

Trimiteți un comentariu