Cum mintim cu calculatorul. Eu nu-s cum zice el!

miercuri, 28 septembrie 2011

Chipurile o listă a site-urilor pe care le frecventezi ar trebui să grăiască ceva despre tine, preferinţele, preocupările, pasiunile, perversiunile tale.
Pe asta se bazează, din câte ştiu eu, şi Google când ne indexează căutările şi  le memorează, oferind material teoriilor conspiraţiei despre cât suntem de monitorizaţi.

Ei bine, eu fie nu-s monitorizată cum trebuie, fie cineva îmi umblă la pc iar eu nu habar n-am, fie google a luat-o razna în cazul meu.
Aş opta pentru ultima variantă, fiindcă tot pc-ul meu funcţionează razna.

Cum am depistat?
Teoretic deci, spuneam, istoricul 'umblăturilor' pe net ar trebui să mă oglindească.
Însă portretul rezultat nu-i al meu,  îl reneg !

Am primit  de la 3ditorial o leapşă la care ar trebui să rezulte site-urile cele mai frecventate de mine, obţinute prin metoda scrierii pe rând, a fiecărei litere din numele blogului.
Dragoş, ai încercat tu să dai dovadă de maxim sadism, dar bizareria e că eu l-am executat ca la carte, adică am luat în considerare fiecare apariţie e unei litere.
A rezultat următoarul sac de minciuni :

L loto  în condiţiile în care nu joc, n-am jucat, n-am de gând
E emag  da, folosit recent pentru nişte comparaţii de aparate foto
T translate  da, folosit şi el

Y youtube  corect, marea mea pasiune de pe net
O okazii  nefolosit vreodată
U upg   folosit
R raid  din nou habar n-am cum de-a apărut, că eu nu l-am căutat

M mersul trenurilor  da, folosit intens
I   informaţii cfr   hihihi, astea nu, da' la cât am folosit site-ul cfr le dau voie să mă considere fidelă
N număr telefon informaţii cfr  ei hai! o să rezult obsedată, nu fidelă cfr-ului
D dex  da, cam zilnic

D dicţionar englez-român  da, tot zilnic
O orange  da, fidelă şi lor

T tv online  niciodată folosit
H harta ploieştiului  da
E edu  da, ce ţine de educaţie e cam uzat la mine

W webkinz  habar n-am ce-i şi de-a dracului nici n-am de gând să caut, google e manipulator foc
A autovit  am un interes pentru maşini egal cu cel pentru mormoloci
L livescore  văd că toată seria asta e plină doar de sugestii, că eu nu folosesc site-urile astea
K kiss fm  asta e chiar măgărie! Ca ascultătoare de Wyl fm ce sunt n-am treabă cu lălăielile kiss fm.
I invisible  mi-ar plăcea mie pelerina lui Harry Potter, dar, din nou, n-am căutat-o
N nokia  nu din nou
G google  asta da, şi-mi mai şi place de el, că e modest ioc, păcat că nu-i şi sincer!


Ar mai fi o explicaţie. Taică-miu, când îmi spune că stă să joace Solitaire, în fapt umblă pe site-uri loto, livescore ... da' oare ce o fi webkinz ăla?

Dacă doreşte cineva să preia leapşa să-mi spună şi trec eu apoi link-ul lui / ei chiar aici.

2 comentarii:

Dragos Irimia spunea...

Felicitari ! :D

Lillee spunea...

Webkinz? Hai sa te lamuresc eu. Il stii pe Dimitri, nepotelul meu? El era cu "webkinjii" aia.
E un fel de... tamaguci ( cum era pe vremea mea ). Iti cresti un animal virtual. Ideea e sa colectionezi cat mai multe. Iti cumperi jucariile din plus din magazin si la fiecare iti da un cod. Bagi codul ala pe site-ul respectiv si il cresti virtual. Altfel nu poti.
Psst, ia verifica sifonierul tatalui tau, cine stie cate jucarii webkinz gasesti p-acolo. :))

Trimiteți un comentariu