Va las o recomandare

joi, 22 septembrie 2011

Săptămâna trecută mă uitam la teve şi nu-mi venea să cred : pe un canal era fostul paznic al lui Ceauşescu, pe altul - fostul bucătar.
Atâtea persoane perindate să vorbească despre un cuplu pe care nu pricep de ce l-am mai împuşcat dacă tot vroiam să ştim atâtea despre ei!

Ajunsesem să am senzaţia că oricine i-a atins pe Ceauşeşti o să aibă parte de minutele lui/ei de celebritate.
Aşteptam pionierii care s-au pupăcit cu ei după oferirea buchetului de flori şi a omagiilor întregului 'pionieret'.

Iată însă că Adrian Georgescu îmi continuă senzaţia până la cote la care eu nu ajunsesem.
Articolul pe care vi-l recomand este 'Nimicul, generaţia următoare'.
Titlul în sine e remarcabil, combinaţia dintre Seinfeld şi Star Trek redă tot penibilul în care ne cam scăldăm azi, cu gravitate.
Mi-a plăcut teribil cât de fain e remarcat şi redat malaxorul consumator de vedete, totul pentru publicul român consumator de orice nu-i consumă energia creierului.

Mi-a plăcut mult şi sper să ţin minte conceptul, pe care n-am să vi-l explic eu, lansat de Adrian Georgescu : 'genuri şi instituţii ale vidului'.

Îmi plac mult oamenii ce au simţul ăsta pentru penibil, ironic şi absurd, nu oricine le poate depista.
De-asta sunt şi atât de mare simpatizantă a lui Seinfeld.
Articolul de care v-am scris mai sus e tot din gama asta. Sper să vă placă!

Despre celălalt domn cu care mi-am petrecut seara ... într-o altă postare.

4 comentarii:

Toma Alin spunea...

"genuri şi instituţii ale vidului" - vers de poet, frumos ai scris articolul si ma bucur ca-ti place Seinfeld :)

Anonim spunea...

absurdul oglindit nu de stiri, ci de preocuparea indusa de tv mai ales pentru particularul aspect al vietii nimeni-ului din multii mediatizati.
daca cineva ar intelege ca asta implica sa acorzi timp si importanta din pretiosul putin sau doar suficient timp avut la dispozitite pentru a-ti realiza functie de posibilitatile de exprimare, conceptie si indemanare micile scopuri, ar fi o descatusare ce ar imploda boomul acesta mediatic otvist prin manifestare.

Lillee spunea...

Un articol foarte misto ai scris tu acilea. Felicitarile mele.

P.s. si mie imi place Seinfeld.

Pato Basil spunea...

il stii de Duban? el e pionerul care l-a pupacit pe nea'...
Mai degraba Titu Maiorescu cu teoria formelor fara fond...

Trimiteți un comentariu