O recomandare fotografica intr-un loc neasteptat

vineri, 9 septembrie 2011

Acum câteva săptămâni un anume articol citit pe unul din blogurile din lista mea m-a determinat să scriu şi eu despre aceeaşi temă, dar dintr-un unghi total diferit.
Articolul meu a rămas însă în draft fiindcă am plecat în vacanţă şi apoi am uitat de el.

Acum l-am regăsit, dar nu am vreme azi să îl duc până la capăt.
Dar vestea este alta ! Între timp, pe blogul ce mă inspirase pe mine, au apărut postări neaşteptate :
un om care scrie bine din perspectivele bunului-simţ clasic a trecut un pic şi la fotografie, iar la direcţia asta nu mă aşteptam eu de la el.

Vă recomand aşadar să-l vizitaţi pe Waven, are câteva imagini deosebite 'prinse' de el în Viena.
Culorile sunt în primă fază cam pale, sau cel puţin aşa le-am simţit eu, apoi însă am descoperit că tocmai ele dau atmosfera aparte a imaginilor.
Priviri plăcute !

2 comentarii:

Lillee spunea...

Opa... ia sa arunc si eu o privire. Si poate ca ar trebui sa arunc un ochi si prin ciornele blogului meu. Cine stie ce gasesc...

Aliceee Traveler spunea...

Le-am vazut sunt interesante acele efecte :)

Trimiteți un comentariu