Am nedreptatit un reper, din nou despre Robert si Augustin

vineri, 17 februarie 2012

Acum câteva luni povesteam pe-aici că-mi pare rău de dispariţia unui magazin de bijuterii din Ploieşti.
Am crescut cu magazinul cesta, tot jinduind la câteva dintre colierele aduse.

Mie-mi plac bijuteriile (degeaba-s acuzată că nu-s feminină, că uite ce plăceri tipic feminine am).
Şi chiar dacă mă rezumam la a privi, tot îmi plăcea să vizitez periodic magazinul ăsta, aveau numai bijuterii cu stil, nu porcării stridente cum găseşti în majoritatea locurilor.

Între timp Robert şi Augustin, magazinul cu pricina, s-a redeschis, într-un nou spaţiu : acum e de găsit la parter la Mall Mercur.

N-am ajuns încă pe-acolo, să văd dacă şi-au păstrat şi monograma aceea şic.
Însă până îi voi vizita am simţit nevoia să 'actualizez' lumea asta a cumpărăturilor ploieştene.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu