Mai exista cavaleri - am vazut eu unul pe strada mea

luni, 13 februarie 2012

Ieri seară mă uitam şi eu cum ninge. De dincolo de geamurile închise, desigur.
Era deja întuneric pe stradă, deşi, la cât e cerul de alb-rozaliu nopţile astea, e destulă lumină.

Şi în ninsoarea aia măruntă şi deasă numai ce văd trecând o siluetă neagră şi delicată -
un tinerel brunet, cu cap descoperit, subţirel şi îngust (cum îmi plac mie), doar nişte blugi şi o jachetă de piele negre mergea cu pas alert.
Dar partea cea mai frumoasă a imaginii abia vine : tânărul avea un trandafir grena într-o mână , iar în cealaltă un ghiveci cu flori.

Recunosc, mi-a plăcut atâta cavalerism - să mergi îngheţat prin zăpezi şi ninsoare cu un trandafir probabil şi mai îngheţat ... dar la ce-i folosea şi ghiveciul ?
Nu era un pic excesiv ?

1 comentarii:

Rudolph Aspirant spunea...

Pai poate ghiveciul era pt bunica sau matusa, si trandafirul pt nepoata.

Trimiteți un comentariu