Stirea zilei - condamnarea lui Contador, verdictul procesului

luni, 6 februarie 2012

No, a demisionat e drept şi primul-ministru al României azi dimineaţă, dar mi se pare irelevant. O să vină altul, cu alt nume, dar aceleaşi obiceiuri şi aceeaşi lipsă de soluţii (şi chiar de interes în a le găsi).

Ştirea cu Condator am aflat-o graţie lui Wyl fm , n-am ce să vă fac dacă ascultaţi alte radiouri.
Am şi verificat pe net, iar site-ul BBC anunţă că, într-adevăr, după 2 ani de la începerea procesului, mare victorie, mare ! - s-a dat un verdict.

Iar verdictul a fost deposedarea lui Alberto Contador de
- titlul din Le Tour 2010 ce îi va reveni lui Andy Schelck
- toate vitoriile din 2011, inclusiv Il Giro ce îi va reveni lui Michele Scarponi.
Suspendarea lui va expira pe 6 august 2012, decizia funcţionând pe principiul antedatării, adică aplicându-se retroactiv din momentul în care Contador a fost prins dopat, adică august 2010.

Bun , aşa !
Sportivul ce atacă fix în momentul în care oponentul său nu îşi poate apăra şansele ... sportivi de genul ăsta nu merită clemenţă.

1 comentarii:

Dragos Irimia spunea...

În primul rând ştirea zilei este despre o echipă românească aflată în cantonament prin Turcia. În al doilea rând UCI şi CAS au dat-o în bară prelungind nejustificat toată tărăşenia. Adică au viciat rezultatul în toate cursele la care Contador a participat după august 2010. Şi nu au fost puţine şi nici oarecare. În al treilea rând Contador a câştigat Giro 2011 pe şosea şi acum titlul se duce la Scarponi, trişor dovedit. În al patrulea rând (deşi nu pare) sunt de acord cu pedeapsa. A greşit, plăteşte. Însă nu sunt convins că am aflat toată povestea (sau că o vom afla vreodată) În încheiere pun link spre umila mea părere despre ce s-a întâmplat http://www.sportlocal.ro/contador-suspendat-pentru-doi-ani.html

Trimiteți un comentariu