Amalgam meet la Irish Pub The ShamRock

miercuri, 22 februarie 2012

Da' credeţi că doar prin Vrancea se ţin blog-meet-uri ?
Uite că în Ploieşti s-a ţinut ieri seară amalgam meet. De ce îl numesc astfel am să explic îndată.

Întâi însă zău că nu mă pot abţine : are şi Ploieşti-ul ăsta câteva lucruri pentru care e oraşul meu şi eu sunt de-a lui. Wyl fm e unul (risc o cifră, că nu-s în România mai mult de 5 radiouri mai bune). Iar băruleţe ... două care-s pe sufletul meu atât de mult că mi-aş dori să fie ale mele. Irish ShamRock de pe Vasile Lupu e unul dintre aste două băruleţe cu atmsoferă din Ploieşti.
(oricum tre' să-l revizitez cât de curând, că n-am apucat să văd modificările făcute, am uitat. Cu ocazia asta sper să nu-mi stric norocul de a nimeri câte 2 Depeche-uri când merg la Irish Pub.)

Dar începusem cu un amestec neordonat (şi neordonabil) : de băuturi, de blogări, de subiecte şi de filme.
Care va să zică la întânirea bere-capucino-ceaistică a fost vorba despre filme. Multe genuri de filme.
Şi ne-am prezentat fiecare drept reprezentanţi după cum urmează :
Waven şi Kriogen din filmul 'veselia nu merge decât cu beri şi fum'
Aditza din filmul 'pe cât pariu că iar pariez?'
eu şi ValiOvidiu din filmul 'glumim şi noi, dar altfel nu încurcăm planurile şi ne gândim chiar la fotografie când vorbim despre fotografie' (cică am fi din filmul oamenilor naivi)
şi Cojo din filmul oamenilor serioşi care gândesc iar planuri frumoase.

N-a fost prezent 3ditorial, dar Dragoş sper să îşi ţină minte promisiunea snookeristică făcută anul trecut.

Cu ocazia asta am mai aflat şi eu câte ceva :
siteul teatrului Masca e simpluţ într-adevăr, am verificat,
ar trebui să mă mai uit şi eu la teve, cică apar reclame morbide mai nou,
parcul de miniaturi al nemţilor e situat în Hamburg şi se numeşte Wunderland,
dar tot mai fain e cel al belgienilor despre care am uitat eu unde este.

Deşi n-a fost prezent la întâlnirea noastră şi probabil, dacă nu mutăm noi un blogmeet la munte, nu prea poate fi prezent nici pe viitor, trebuie să-i mulţumesc lui Andrei Terecoasa. Mi-a fost de folos cu câteva informaţii, apreciez  gestul.

Să ne mai vedem cu bine !

5 comentarii:

Dragos Irimia spunea...

O răceala nemernică mă ţine în casă de 4 zile. Şi nu dă semne că ar vrea să plece ...

raul rual spunea...

e fain ca va intalniti...

Mihaeladm spunea...

Dragos, la multi ani pentru ziua de azi !
Si insanatosire grabnica, fiindca si pe mine ma paste ceva raceala , iar acum chiar e un moment nepotrivit pentru raceala la mine. :)

Mihaeladm spunea...

Raul, intalnirile sunt faine, pacat e ca nu reusim sa inchegam o comunitate locala. Poate romanii din afara sa fie mai uniti decat cei din tara ... desi nu cred.

Anonim spunea...

Se intampla lucruri de genul asta si pe la noi?!
Ce vesti bune primesc azi :D
Am "iesit" din zona blogurilor cu ceva vreme in urma... cand Zoso era Zeus si Visurat lua premii. A trecut asa mult de atunci incat azi... intors fiind... am observat ca stufosul meu blogroll imi e complet inutil. Nimeni n-a mai scris nimic de ani. Asa ca l-am sters. In cel nou o sa trec pagina ta ca prima adresa... Imi place ce-am gasit la tine. Ai un fel de a scrie care pastreaza blogul in zona aia de "jurnal" nu-l azvarle fix intre tabloide... si din nefericire... genul asta e din ce in ce mai greu de gasit. O sa mai vin deci din cand in cand... "la o cafea". Acum ma duc sa-ti frunzaresc putin si link-urile. Sunt sigur ca o sa mai dau de ceva oameni interesanti p'acolo ;) La buna citire deci!!

Trimiteți un comentariu