Kaufland ofera calatorii in timp si optimism

marți, 14 februarie 2012

Iaca am primit şi noi în cutiuţă cel mai recent pliant Kaufland, valabil cam de-acum.

Şi pe două pagini se lăfăiau în voie iepurii !!
Am crezut că nu văd bine, m-am uitat încă o dată, poate o fi vreun pliant de anul trecut rămas să rătăcească aiurea.
Dar nu : pliantul Kaufland de la jumătatea lunii februarie 2012 face reclamă la iepuri. Iepuri de Paşte.

Am căutat iute pe net, zic să ştii că dă Paştele peste noi în martie fără să ştim.
Dar nu, Paştele nu vine mai devreme anul ăsta, e tot la locul lui, pe la jumătatea lui aprilie.

Şi-atunci mi-am dat seama de strategia oamenilor de achiziţii de la Kaufland, deosebiţi oameni.
Numai ce se uită lumea un pic în jur şi peisajul de afară te face să crezi că vine Crăciunul.
Ceea ce e deprimant - încă un set de cheltuieli, iarna abia începe etc
Prin urmare recurgem la strategia 'călătorie în timp'.
Şi pac, aşa se sare la Kaufland şi peste Valentin şi peste Dragobete şi se ajunge direct la Rilă-Iepurilă.
Totul numai să inducă optimism oamenilor, acţionând subliminal, chipurile suntem iaca în primăvară.
Să ne împrimăverim deci !

2 comentarii:

Nice spunea...

Foarte amuzant articolul, Mihaela. O portie de ras e binevenita intr-o seara geroasa de februarie. :D
Cred ca celor de la Kaufland le-a zambit soarele frumos de dimineata si s-au gandit ca e rost de niscaiva primavara. Nu puteau rata sansa asta!

raul rual spunea...

te miri de asta, in timp ce inca se dau la tv reclame cu brazi impodobiti si colinde...

Trimiteți un comentariu