Recomandarea mea pentru oboseala cronica, verificata deja

sâmbătă, 11 februarie 2012

Nu trec printr-o perioadă fabuloasă. Şi de data asta nu-i de la ger.
Cert e că se strânsese atâta oboseală încât ieri am dormit aproape toată ziua.
Nu mă mai simt atât de 'defectă' acum, ba chiar văd că am chef de dans, deci sunt destul de refăcută.

Prin urmare recomand fără exagerare :
când ajungeţi în starea de oboseală cronică luaţi-vă o zi liberă, adormiţi-vă toate grijile şi culcaţi-vă. Chit că dormiţi 20 de ore.
Vorbesc foarte serios, e un remediu bun. Şi posibil.

Grijile pot fi potolite, că şi dacă rămâi treaz ca să mai mai faci nişte treabă sau să mai termini nişte sarcini, tot n-o să rezolvi nimic atâta vreme cât abia poţi sta pe picioare.

E drept că întârzii încă o zi cu toate treburile, dar cu organismul nu-i de glumit.
Şi-i sporu' mai spor când eşti odihnit.

Am dormit precum un bebeluş, acum o să trec la treabă precum o individă responsabilă.
N-am timp de protest ACTA azi, în caz că s-o ţine în centrul Ploieşti-ului, aşa cum am primit invitaţie pe fb.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu