Cum mi-am schimbat faviconul, dar tot nu stiu daca am reusit

joi, 30 iunie 2011

Dacă titlul n-are sens, apăi este fiindcă ăsta mi-e farmecul - sunt contradictorie prin fire dar îmi armonizez haios contradicţiile.

Am remarcat eu acum câteva zile (serios că abia acum, nu exagerez) un pătrăţel neobişnuit în bara de navigare. M-am interesat şi-am aflat că pe numele lui profesional pătrăţelul e cunoscut sub numele de favicon.
Şi gata! Dacă-i favicon atunci îl vreau şi eu.

Doar că eu îs aia de nu a reuşit să scoată 3 blog-uri din greader, urmând întocmai paşii din tutorial. Am pc personalizat, mi-a fost adus special să îşi asorteze funcţionarea aiurea cu a mea.

Am încercat trei metode diferite de schimbare a faviconului pe blogspot.  Şi în cele din urmă mi-a mers doar prin draft.blogger.com.
Poate vouă are să vă funcţioneze după o cu totul altă metodă, spor la găsirea ei. Alta e chestia.

Ieri mie îmi afişa acelaşi simbol portocaliu al lui Blogger. Scria în tutorial că va dura până la afişarea celui nou.
Astăzi nu mi-l mai afişează pe acesta. Dar nici pe cel ales de mine. Doar iconiţa lui IE.

Dacă însă voi vedeţi o altă imagine acolo atunci se cuvine să mă cinstesc.
Am căutat o poză care să mă reprezinte.
Şi nu, nu e o sperietoare de ciori acolo. Şi nici un crucificat. Aşa cum poate vă imaginaţi.
E legat de Depeche, desigur.
E un trandafir pe o hârtie arsă unde sunt scrise versuri din DM şi apare, iluzorie, figura lui Dave.
Trebuie să recunoaşteţi însă : cel puţin cromatic favicon-ul meu  s-a îmbinat perfect.

Oricum, mulţumesc Adelin şi mulţumesc Rareş pentru orientarea în sfera schimbării favicoanelor.

Din păcate nu ştiu cine a creat colajul imaginii care mie mi-a plăcut mult. Pe ea este trecut un watermark
http://www.depechemodeforum.com/



6 comentarii:

Unknown spunea...

Cu plăcere! Arată bine!

Mihaeladm spunea...

Multam Adelin, asta inseamna ca e si vizibil! :) Ca la mine nu e! :))

Lillee spunea...

Dap, e vizibil :)
Ca sa il poti vedea si tu, am inteles ca trebuie sa astepti sau sa-ti "cureti" istoricul... :)

Florin Morosan spunea...

Arată bine faviconul şi da, e vizibil la mine ...

Mihaeladm spunea...

Lillee, citisem ca trebuie curatat istoricul, doar ca in doua saptamani urmeaza sa imi reinstalez soft-urile (ca sa va pot citi constant), asa ca nu m-am mai obosit sa sterg nimic.

Blog Help spunea...

Buna, eu nu vad faviconul blogului tau, dar poti urma pasii din acest tutorial pentru a-l schimba, e foarte simplu :)

Trimiteți un comentariu