Adecvarea la sex in sport

sâmbătă, 4 iunie 2011

Nu stiu cum se face, dar tenisul a colectionat de-a lungul timpului cele mai multe femei dubioase.
Pe cand eram mica mica Navratilova ma cam speria, sau poate nu asta era senzatia, dar oricum ceva disconfort aveam vazand-o.

Acum vreo cativa ani ma deranja Kuznetsova. Un pic cam plinuta pentru o sportiva, talie inexistenta ... corporal atipica, facial inestetica, in plus mai avea si un aparat dentar care completa o imagine de antipatica decupata din filmele hollywoodiene.
Credeam ca e apogeul.

Niciodata sa nu spui in viata mai rau nu se poate. Iar in tenis jucatoare mai nasoala nu exista.
Anul asta de pilda am descoperit-o pe Schiavone. Mi-a detronat tipessa toate ierarhiile.

Hai sa nu-mi ziceti ca n-o stiti! Ca eu in fiecare zi in care am deschis Eurosport-ul pentru Il Giro dadeam peste tipa asta care juca pe zgura. Da' zilnic nene! Si juca Schiavone cand cu una, cand cu alta, cand la Roma, cand in Dubai sau unde-or mai fi fost.
La un moment dat stiam dinainte de a apasa telecomanda ce urmeaza sa vad. Ca doar e firesc, antipatiile si fobiile au magnet la cei ce le acorda atentie!

Nu tin minte contra cui juca; cred ca nu avea preferinte si pur si simplu lua la rand pe orice dorea sa joace, ca altfel nu-mi dau seama cum de numai ea era in toate meciurile.

Tot nu stiti care-i Schiavone?
Pai e urata ca o italianca (nah, asa e estetica mea, discrimineaza ginta latina).
Da'i inca mai rau de-atat : seamana cu un italian.

Nu pot s-o descriu, ca n-am acum dispozitie sa primesc remarci de genul "da' ce, tu esti vreo frumusete rapitoare?".
Doar atat in sustinerea ipotezei mele, cum ca tenisul are cele mai dubioase femei : stiti cum e pasul barbatesc, apasat si hotarat, de parca ar merge la vanatoare si cand paseste pe plaja. (nepotrivita comparatia, ca doar chiar e la vanatoare cand se plimba pe plaja!).
Oricum, daca n-ati remarcat pana acum maniera de a pasi a barbatilor, atunci priviti-o pe Schiavone.

Tipa e destul de onesta, tunsa scurt si fara cercei cum se poarta ea, macar nu vrea sa para feminina.

Pe mine insa ma distreaza teribil imaginea ei din ultimele turnee, am impresia ca a inceput sa se ia singura la misto.
Deci avem o individa care se misca cu mainile indoite de la coate si departate de corp. Cum sa se imbrace?
Ei bine, Schiavone a ales o fustita cu volan! De sub care se vad, mai lungi decat fusta cu volan, niste colantei.

De fiecare data cand o vad imbracata asa mi se pare ca unul din bufonii medievali a aterizat pe terenul de tenis, ba chiar joaca destul de bine.

Cred ca v-ati prins de idee. In toata pictura asta postmoderna, e clar ca nu prea tin cu Schiavone, indiferent contra cui ar juca.
Doar ca, inca o data sa nu spui niciodata : nah ca ieri am tinut cu Schiavone.

Italianca avea drept adversara o frantuzoaica, Marion Bartoli. Par lung si negru, corp frumusel, plinuta doar cat trebuie si cu o fustita neagra foarte jucausa, ca sa zic asa (felicitarile mele croitoresei!).

Neneee, initial mi-am zis ca Bartoli s-o fi accidentat si topaie un pic pentru reincalzire.
Numai ca ea topaie si topaie si nu se mai opreste. Aproape ca biata Schiavone n-avea cum sa serveasca (mi se pare ca e o regula in tenis sa nu servesti pana nu-ti vezi adversarul asezat pentru primire).
Frantuzoaica imi da senzatia ca si-a turnat trei energizante pe gat, unu' dupa altu', si-acum in plus de toate mai are si nevoie la toaleta pentru o crampa urgenta.
Bartoli asta ma oboseste pana si pe mine, care stau in fotoliu sa ma uit la meci - chiar si cand bate mingea ca sa serveasca tipa sare si ea odata cu mingea, zau ca n-am mai vazut vreodata asa ceva!

In conditiile astea n-am putut decat s-o compatimesc pe biata-bietul Schiavone pentru ca nimerise contra lui Hopa-Tzupa Bartoli.
Si-am tinut si eu pentru prima oara cu italianca.

Astazi insa este finala. Schiavone contra lui Na Li.
Azi am sa imi compensez ziua de ieri - tin cu Na Li.
Insa adevarul e ca as tine cu Na Li oricum, fiindca e chinezoaica. Prima ce a ajuns in finale de grand slam.
Sper sa nu topaie !

2 comentarii:

Florin Morosan spunea...

Şi a câştigat Na Li până la urmă ... :)

Mihaeladm spunea...

Si-apoi a castigat chiar si Nadal. :)Bun weekend-ul pentru preferati.

Trimiteți un comentariu