Interzis gretosilor. Test de logica si vopseluri de China.

miercuri, 1 iunie 2011

Test 1 :
Ce face o pisicuta ca mine cand e singura, trista si visatoare?
Isi ia o pisicuta, desigur. (Motan in cazul meu, ca asa s-o nimerit).

Test 2 :
Ce face un motan cand nu i se da atentia cuvenita stapanului ce este el?
Face desigur pipi pe geanta pisicutei care l-a adus in casa.

In momentul asta daca v-ati ingretosat, daca aveti rabufniri de genul "animalele NU se tin in casa", "ce-i in capul astora de cresc animale in apartament?", "fa-ti un copil, nene!" etc va rog sa va abtineti.

In primul rand pentru cei degraba varsatori tin sa va amintesc ca si voi ati facut la un moment dat pe voi si, daca va va uita Dumnezeu, veti mai face peste ani si ani.
Diferenta e ca pisica nu face pe ea, ci pe lucrurile altora.
In plus, pisica e chiar un animal igienic, se spala si de cateva ori pe zi, chiar si dupa ce face pipi, ceea ce stiu sigur ca nu se intampla cu unii bipezi.

Revenind acum, ca altceva vroiam sa va povestesc, nu sa mi-l injurati pe Motanski.
Uite, gratie lui astazi am avut cateva reflectii pe marginea vopselelor de haine made in China.

In geanta pe care facu pisi pipi aveam si o esarfa mov, am mereu cate-o esarfa la mine, iarna chiar doua cateodata.
Bineinteles ca s-a umezit si esarfa asta asa ca am bagat-o iute la spalat. Si-aici vine revelatia.

Sunt eu obisnuinta cu hainele din care ies culorile la spalat. Da' niciodata pana acum n-a iesit atata culoare din vreo haina. Atata mov a iesit din esarfa in ape succesive incat ma asteptam sa ajunga alba cu totul.

Eu am mai spalat esarfa asta pana acum, dar nu am descoperit hemoragia asta de culoare la spalarile anterioare.
De unde nu pot decat sa deduc urmatorul fapt : pipi de pisica este un mediu bun de scos culorile din haine.
(Tot ma intrebam eu pana acum cu ce anume sa scot o pata de cafea de pe o camasa, ca la Vanish nu iesise nici un pic.)
Pisicutele n-ar cumpara Vanish!

8 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

:))
Sa dresam atunci piscile,sa faca pipi doar in anumite vase,ca sa le putem folosi noi,apoi.

Mihaeladm spunea...

:) Nebunia Asta cu dresatul pisicilor n-o incerc totusi, mi-e de-ajuns ca o tin in casa. :))

Irina spunea...

Sa vezi ce dragut este cand testeaza duritatea cablurilor de prin casa sau a pieselor de mobilier :) Un animal este adevaratul test de rezistenta pentru lucruri.

Mihaeladm spunea...

Irina, am auzit de pisici care fac pipi langa prize sau pe cabluri. De asta chiar mi-e frica. Dar cum ai zis si tu, animalul e testul si pentru rezistenta lucrurilor si pentru rabdarea oamenilor.

Lillee spunea...

Eu sunt pro animalelor in casa, mai ales pisicilor. Sunt curate si destepte. Si eu am un motan. face pipi la litiera, acum e baiat mare, are 10 luni :) Il cheama Capone.

eduard spunea...

Mie imi plac foarte mult pisicile, insa dupa ceva ani de convietuire alaturi de minunatele blanoase, sunt de acord ca animalele "NU SE TIN IN CASA!". Si stii ce? Am una in casa.

Over and out!

Mihaeladm spunea...

Lillee, de cand citesc eu de nevinovatul Capone si el are abia 10 luni?? :))) Asta nu retinusem.
Al meu are 14 ani!Cred ca aici e problema. :(

Mihaeladm spunea...

Eduard, tu stii ca ai dreptate? :))) Adica si eu cam sunt de acord ca nu se tin in casa, daaar ...
Si mai sunt si usor alergica. :)

Trimiteți un comentariu