Anunt exclusiv pentru bloggerii prahoveni

sâmbătă, 18 iunie 2011

Astazi mi-am auto-impus zi de carantina pentru net si zi de gospodarit cu elan.
Vad ca mi-au reusit ambele.

Totusi, timp pentru un mic anunt pe blog imi pot sustrage.
Sambata viitoare, pe 25 iunie, orele 17, va avea loc o noua intalnire a bloggerilor prahoveni.
Poate foloseste cuiva vestea asta.
Detalii gasiti aici.

Habar n-am ce se discuta, pe ce ton si in ce termeni la intalnirile astea. Deci nu-i o recomandare, doar o veste seaca.

Si-acum gata cu timpul meu de net azi.
Semnat Harnicuta

2 comentarii:

Lillee spunea...

Te duci si tu? :D

Anunturi spunea...

Buna ziua,
As dorii sa stiu daca sunteti de acord sa facem schimb de link-uri.

Daca da , astept raspuns la office@online-anunturi.com .

O zi buna

Trimiteți un comentariu