Posta romana, cartile si parfumul

miercuri, 29 iunie 2011

Mi-am ridicat de la poştă noul pachet de cărţi comandate la Polirom. Ca de obicei oamenii de acolo le trimit rapid şi în bune condiţii.

Alta e chestia : pachetul a sosit parfumat. Mirosul e chiar plăcut, nici dulceag nici tare. Ba chiar e o aromă subtilă şi stilată.  Şi-aici intervine problema mea.

Mi-or fi trimis cei de la Polirom cărţile parfumate, ca un premiu pentru fidelitatea mea?
Sau vreo doamnă ce şi-a comandat un parfum prin poştă n-o mai fi primit decât o sticlă goală?

Nu de alta, da' mi-a plăcut atât de mult mirosul cu pricina încât mi-aş comanda şi eu unul, însă nu ştiu unde să mă interesez de preţul şi denumirea parfumului.

13 comentarii:

Pato Basil spunea...

la posta? intreaba acolo de vreo reclamatie:D in privinta parfumului poate dai de sursa

Mihaeladm spunea...

Pato, da' daca functionara miroase exact a parfumul ala, ce zici, sa mai intreb? :)

Pato Basil spunea...

:)) mai bine nu!

Lillee spunea...

Nee, eu cred ca ai admiratori secreti taman din editura sau ce o fi. :D

Mihaeladm spunea...

Lillee, tu stii ca gandesti bine? Imi place ipoteza ta, asta tre' sa fie ! ;)

Anonim spunea...

Pai parca mirosea a parfum de dama deci se pune problema de admiratoare secrete. Ups!

Lillee spunea...

Pai normal. Si presimt ca e vorba de manager. Un barbat buuun de tot. :))

Mihaeladm spunea...

Liviu, :)) uite aici e diferenta dintre gandirea feminina si cea masculina.
Admiratorul de care spune Lillee lucreaza la o editura.
Deci automat e un om sofisticat si stilat.
Deci a vrut o declaratie stilata si subtila.
Asa ca a parfumat cartile ca sa imi spuna indirect ca o astfel de tipa isi imagineaza el ca sunt, rafinata si asortata cu parfumuri bune.
Vezi ce usor si firesc pricep femeile ce vreti voi sa spuneti? :)))

Irina spunea...

Pai eu zic sa mai treci pe la posta si sa mirosi angajatele :)) vezi daca se potriveste. Noroc ca nu ai gasit urme de oja, ca in timpul programului se poate intampla orice

Mihaeladm spunea...

Irina, pe pachetul precedent gasisem urme de inghetata. Dar cum sunt o fire pozitiva m-am gandit ca intamplarea aceea nu merita mentionata. :)

Lillee spunea...

Inghetata? Esti sigura? Nu era after shave? Huuh?
Cat despre ce a spus Liviu... pai da, normal. Era parfum de dama. Ceva de genul: iubito, asta esti tu pentru mine... intelegi? :))

Anonim spunea...

sa va duceti dracului

Lillee spunea...

Opa... ce anonim inteligent :))

Trimiteți un comentariu