Distractia mea intr-o seara de vara

sâmbătă, 25 iunie 2011

Dacă lucrurile merg prost (şi la mine cam e cazul) atunci cam greu găseşti motive de hlizeală.
Da' uite că ieri seară am avut parte de două motive din astea - am descoperit indirect că stau prost şi cu deducţiile, şi cu imaginaţia.

Primul a fost Schtiel care mi-a demonstrat finuţ că sunt o tipă isteţică pe jumătate şi naivă pe celelalte trei sferturi.
Mai precis am deducţii bune în prima parte, dar cum procedez apoi cu deducţiile astea, naivitate totală! Mă opresc în pragul acţiunii fiindcă ... mi-e frică să nu fiu prinsă copiind la examen. Mulţam, Schtiel !

Apoi a fost Bogdan care mi-a dat peste cap părerea despre nivelul imaginaţiei din dotare. Sau al dioptriilor. M-am aşezat în unghi de 90 de grade în faţa ecranului şi tot n-am reuşit să văd în steagul unei ţări mai mult de-o crosă de golf. În loc de-un mop, cum pretinde administraţia ţării respective că şi-ar fi ales ca simbol în comunicatul pe care l-a primit Bogdan.

Aşadar distraţi-vă, că avem încă suficiente motive de râs.

Şi în plus, poate voi vedeţi cu totul altceva în steagul Mozambicului.
Dar nu trişaţi - Wikipedia kills the immagination!
Sursa imaginii : http://flagspot.net/flags/mz.html

5 comentarii:

Suflet de curva spunea...

:)

Lillee spunea...

Eu vad in steag semnul comunismului: secera si ciocanul, pe bune :))

Anonim spunea...

cu placere , cu placere :D
naivi suntem toti , la un moment dat . sau in toate momentele :D

Fetita Junglei13 spunea...

Zambeste,maine poate sa fie mai rau sau poti ramane fara dantura.

Mihaeladm spunea...

Lillee, in steagul asta secera si ciocanul?? :)) Poate or sa se supere ca i-ai facut comunisti. :) Cum cred ca si sunt. :)

Schtiel, cred ca la mine se aplica partea cu "toate momentele". ;)

FJ13, asta cumva e varianta inca si mai murpheasca la motto-ul lui Murphy? :)

Trimiteți un comentariu